Ve zkratce

Dlouhé zamilované pohledy, teskné vzdychání, vzrušené bušení srdce, když je poblíž objekt mé touhy... a pak diskrétní zatmívačka... a následuje dlouuuhý něžný polibek. Tak tohle dnes patří asi už jen do romantických telenovel... 

...nebo do filmů pro pamětníky. Jo jo, ale bylo to tenkrát moc hezký, co? Pamatujete? Ty májový dny a noci a tak...

Jak to mají dnešní mladí, nevím, zdá se mi, že žijí tak nějak zrychleně. Ani ne desetiletí caparti si na hřišti zasvěceně povídají o sexu. Rudnu až za ušima, když se stanu náhodným svědkem jejich rozhovoru. Já jsem v jejich věku měla tedy dost zkreslený představy o tom, jak ti čápi a včeličky zajišťují rozmnožování lidstva. To pak člověk v praxi zjistí, že je všechno jinak. Ale ty děcka v tom maj´, zdá se, jasno už teď. To jsou mi věci. No třeba se na středně starý kolena ještě něco přiučím.

Taky mi není jasný, jestli klasický randění s jedním klukem či holkou už není dobový přežitek, když slyším dvě náctileté slečny řešit věci, které by zamotaly šišku nejednomu vztahovýmu kouči: "No jó, Radek je fajn, ale dneska je úterý, tak to já pudu ven s Michalem. Helé a ty už chodíš s Honzou fakt jako dva roky? Tý vole! Tak to bych nedala. Já tak max půl roku. No Radek je sice fajn, ale už jsme spolu od Silvestra, tak to už je asi dost vo ničem, né?..."

Čas od času mám možnost nahlídnout do hlubin študákovy duše a trochu mi nad tím stojí rozum. Posuďte sami, tohle je úryvek z jednoho náhodně zachyceného taháku:

B pzd pm 1/5

pm 5 b l ™

hr zv KU(..VA) l hl

kd B zv H...

 

"To je na chemii nebo na fyziku?", ptám se úplně pitomě. "Ne na literaturu, máme umět první sloku z Máchy", dozvídám se.

Aha. Jo takhle. Tak to už mne pak ani nepřekvapí nápis na zdi paneláku, kolem kterýho chodím den co den: "M... tě R." Kdo by se rozepisoval s něčím delším? Žijeme přece ve zkratce, tak jakýpak kolem TOHO kecy...

 

No nic, jdu hledat nějakou rozkvetlou třešeň a zavzpomínat na doby svýho mládí a filmy pro pamětníky. ...diskrétní zatmívačka, dlouuuhý polibek a...

Mějte se krásně májově!

Autor: Pavla Kolářová | neděle 30.4.2017 12:35 | karma článku: 18,25 | přečteno: 275x
  • Další články autora

Pavla Kolářová

Dobrej ročník...

7.1.2024 v 10:32 | Karma: 17,07

Pavla Kolářová

Když nechcete zapadnout...

3.12.2023 v 15:08 | Karma: 15,24

Pavla Kolářová

Konečně je hnusně...

4.11.2023 v 15:04 | Karma: 18,29

Pavla Kolářová

Možná...

22.8.2023 v 20:03 | Karma: 11,19

Pavla Kolářová

Tak trochu v rejži...

2.5.2023 v 20:10 | Karma: 16,10

Pavla Kolářová

Jsem tak trochu na hlavu...

18.11.2022 v 5:42 | Karma: 13,29

Pavla Kolářová

Už máte pořešený Vánoce?

1.11.2022 v 8:15 | Karma: 24,38

Pavla Kolářová

Ranhojič zlomených srdcí

18.8.2022 v 15:33 | Karma: 18,13
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.