Ranhojič zlomených srdcí

18. 08. 2022 15:33:08
"Tak jak ses měla na tý svý exotický dovolený?" vyzvídá kamarádka. "Ále, bylo tam příliš mnoho Sněhurek a málo trpaslíků, totiž vlastně princů", shrnula Romana vágně svůj prázdninový pobyt, od kterého si možná slibovala trochu...

...více, ale pak to prostě nějak nevyšlo.

"Cože, jakejch Sněhurek? Ty seš samej jinotaj. Tak jinak, sbalila jsi toho Karla nebo ne?"

"Probůh, já jsem tam nejela, abych balila Karla, ale abych si užila pár dní v krásným prostředí s lidma, s kterýma je mi fajn. Už jsem to fakt potřebovala jak sůl vypadnout ven a hodit všechny ty rodinný trable na chvíli za hlavu..."

"No tak fajn, tyhle kecy v kleci si nech pro vnoučata, až nějaká budeš mít. Měla jsem takovej dojem, že se ti líbí ten Karel a ty možná jemu. Tak v čem byl problém?"

"Dyť to říkám, příliš mnoho Sněhurek. Sešla se tam banda ženskech a on jedinej chlap. Tak ne snad, že by ho všechny vyloženě balily, ale prostě se skoro všechny snažily být milé, krásné, vtipné a tak. Kdyby tam nebyl on, tak se možná do dvou dnů pohádáme a poštěkáme, znáš to - babinec..."

"Říkáš ́skoro všechny se snažily ́, takže některý blbky seděly stranou a jako obvykle nic neříkaly a tvářily se, jako že jsou děsně nad věcí. Nech mě hádat...", odtušila skoro výhružně kamarádka Romany.

"A čím mám jako přispět do diskuse, když se tam baví o erotickejch šidítkách, animátorech v Egyptě a svatebních rituálech Masajů? Že bych hodila do placu tu zábavnou historku, jak jsme tenkrát před třiceti lety šli s Honzou na seník a ten se pod námi propadl?" ohradila se dotčeně Romana.

"Bože holka, ty jsi marná! Koho zajímají tvý ubohý historky se seníkem, který se navíc staly v nějakým pravěku! To si nemůžeš vymyslet nějaký pikantní zážitek s pohledným Masajcem nebo jaký hračky používáš v posteli? Fantazii na to snad máš, tak proč ji ksakru nevyužiješ?"

"Ježiš, můžem změnit téma? Žádnýho živýho Masajce jsem v životě neviděla, tak maximálně na fotce, a hračkářství v posteli nevedu, to fakt ne..."

"Hele, já ti asi k Vánocům objednám nějakýho animátora, abys se sebou konečně něco udělala", mávla rukou beznadějně Romanina kamarádka.

"Tak hele, aby bylo jasno, žádnýho animátora nechci a nepotřebuju. A jestli sis toho náhodou nevšimla, tak jsem toho za poslední měsíce udělala celkem dost. Už nejsem takovej workoholik jako dřív, nedávám problémy druhých na první místo, přestala jsem řešit, jestli jsem ideálně krásná nebo ne... A hlavně teď chodím hodně mezi lidi. Takovejch jako já je mraky a buď nad sebou fňukají, že jsou sami a nemá je nikdo rád, nebo se na tohle z vysoka vykašlou, někam jdou, seznamují se s novými lidmi a prostě doufají, že to jednou, snad vyjde."

"Jednou, snad..., to nezní úplně optimisticky. A jak to teda bude s tím Karlem? Už jsi to definitivně vzdala, nebo taky doufáš, že jednou, snad..., aniž bys hnula prstem?" vyzvídá kamarádka.

"No víš, to je takovej další poznatek, ke kterýmu jsem tak ňák došla. Kde není láska, tam ji prostě nevykouzlíš, i když se budeš stavět třeba na hlavu, naštípeš metrák dříví nebo skočíš bungee-jumping. Ale pokud existuje třeba malinká naděje, tak ji nesmíš nechat umřít. A navíc, zázraky se pořád dějí, jenom s nima ten nahoře zrovna moc neplýtvá. Před pár dny jsem potkala takovýho jednoho ranhojiče zlomených srdcí a možná mi něco docvaklo..."

"Ranhojiče? Nějaký nový objev? No sláva, ty nezahálíš!" zaradovala se kamarádka.

"Ale ne, není to, jak si myslíš. To bylo jenom na chvíli, taková náplast na duši. Prostě jsme si jen několik hodin povídali, povídali a povídali... a možná i něco víc, ale jen odsud potud. A pak to skončilo. Asi to tak mělo být..."

"Fajn, takže teď máš už zahojený to svoje ́zlomený srdce ́ a začneš zase od nuly?" zeptala se pochybovačně kamarádka.

"Ani ne, ale přišla jsem na to, že ten ranhojič má možná to svoje srdce zlomený ještě víc a prostě i on potřeboval obejmout...," řekla nejistě Romana.

"Aha???" nechápavě se na ni podívala kamarádka.

"No totiž, když člověk řeší jenom sám sebe, dostane se do takový nekonečný smyčky, ze který se už nevymotá. Z tý smyčky prostě musíš vyskočit, i když riskuješ, že si zase rozbiješ tlamu a bude to bolet. Jenomže jinak to nejde. Možná, že ve chvíli, kdy si myslíš, že je všechno v pr..., to není ještě tak zlý a můžeš se z toho oklepat a jít dál. Už třeba to, že jsi zavolala a sedíme tady spolu na kafi a já ti tady plkám ty svoje blbosti, pro mne znamená moc. Fakt díky."

Tak jsem si říkala, že už jsem dlouho nic nenapsala... Třeba tohle někoho osloví. Tak zas někdy příště něco optimističtějšího. :))

Autor: Pavla Kolářová | čtvrtek 18.8.2022 15:33 | karma článku: 18.13 | přečteno: 540x

Další články blogera

Pavla Kolářová

Lupénková pilka v rukou rozvášněných žen aneb Jak to vidí umělá inteligence

Člověk se nestále učí, neb je to tvor rozumný a příroda ho obdařila inteligencí. Prý... No, dejme tomu, že ano. Jenomže je to také tvor líný a co může, to si usnadní. Vezměte si takový pazourek, zápalky, kolo, splachovací záchod...

22.2.2024 v 15:47 | Karma článku: 11.86 | Přečteno: 222 | Diskuse

Pavla Kolářová

Dobrej ročník...

Tak teda zase jsme o rok starší. Nepotrpím si na patetická slova, ani tu nechci bilancovat, jen trochu zalistuji ve svých vzpomínkách. Asi začnu s alkoholem. Totiž ne s jeho konzumací, ale dám k dobru pár poznatků, které jsem...

7.1.2024 v 10:32 | Karma článku: 16.81 | Přečteno: 296 | Diskuse

Pavla Kolářová

Když nechcete zapadnout...

Tak nám už více než dva dny chumelí... Pár centimetrů sněhu? Řeknete si, to je toho. Ti z města jsou ňáký zpovykaní. U nás jsme na něco takového dávno zvyklí... No i když v posledních letech je toho bílého nadělení čím dál tím...

3.12.2023 v 15:08 | Karma článku: 14.93 | Přečteno: 317 | Diskuse

Pavla Kolářová

Nemáme koule, zeptejte se příští týden...

V obchodech pomalu a jistě začíná každoroční předvánoční šílenství a mě se zmocňuje každoroční panika. Pokud nemusím, tak v následujících týdnech do žádných větších obchodních center nepáchnu. Zvažuji několik únikových variant,...

12.11.2023 v 11:19 | Karma článku: 30.80 | Přečteno: 3571 | Diskuse

Další články z rubriky Ostatní

Ladislav Jakl

Dělají z nás ženy! Nebo jen hlupáky?

Jsme všichni obětmi tajemného spikleneckého experimentu, kdy pomocí přísad do potravin globální vládci nadělají z chlapů zženštilé hermafrodity, neschopné plodit děti?

28.3.2024 v 18:55 | Karma článku: 29.06 | Přečteno: 560 | Diskuse

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 51 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 24 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 15.41 | Přečteno: 300 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 19.79 | Přečteno: 526 | Diskuse
Počet článků 333 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 846

Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...