Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

;-D;-D;-D;-DJé to vypadá,že někdo vylezl ze školení na lean-manažera;-D;-D;-D;-D.Je ráno.Bolí mě klouby,ale už mám důchod.Krásných 6500.:-P.Těším se na jaro:-),zatím vždycky přišlo:-);-D;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti

A nebo takto:

Je ráno, bolí mně klouby. Tak vím, že jsem pořád živý.

Mám důchod 6500. Proč? Ostatně babička měla v roce 1960 210 Kč.

Milá Zdenko, jednu radu od důchodce.

Nadávat a rozčilovat se znamená, ničit si zdraví pro hloupost jiných.

Mne bolí klouby (i ten kovový) i záda. Ale jsem rád za každý nový den.

I Vám přeji to samé (bez těch bolestí).

1 0
možnosti
Foto

Díky za komentáře a přeji krásné Velikonoce - i když asi trochu zamračené, co se týče počasí  :-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

No jo, tak proto mám furt dobrou náladu. Vstanu v 8, po návštěvě toalety a koupelny se lehce podomácku obléknu, požádám manželku o kávu, dám si z okna cigárko a usednu do pracovny ke stroji (právě na něm píšu). Pak otevři blogy iDnes a po přečtení několika ufňukaných článků se mi svět jeví jako něco nádherného a radostného.;-D

3 0
možnosti

A54d42a93m 14S45t46a68v13a

2. 4. 2015 9:05

"....Rychlokurz negativního myšlení....": Na to stačí politické zpravodajství České televize!

1 0
možnosti

Stačí si ráno pustit TV. A hned je Vám jasné, že všichni kradou, neplatí daně, podnikatelé jsou lumpové, venku je psí počasí.

Za všechno může Klaus a ODS.

Ještě, že to dá Babiš do pořádku.

4 0
možnosti
Foto

Nevím jak je u Vás, ale tady je krásně vošklivo8-o;-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.