Diskuse

Na boso

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Na boso...o tom by mohl povídat Tomáš Zahálka :) Ale ještě lepší...na ostro ;)

0 0
možnosti
Foto

No to druhé jsem si naposledy vyzkoušela asi před sto lety na pionýrském táboře, když už došlo čistě vyprané prádlo. Matka-automatka nebyla při ruce.

1 0
možnosti

Pavlo, karma... chodím bosa po trávě, ale na ulici jsem se ještě neodhodlala;-)

0 0
možnosti
Foto

Chození na boso je prý zdravé, ale jednou jsem v trávě šlápla na včelu, to nebylo nic moc. Díky za nahlédnutí. Přeji hezký den. :-):-):-)

0 0
možnosti

Není nic lepšího než chodit na boso... zvlášť v dešti. A milým společníkem k tomu. Co víc chtít.R^

0 0
možnosti
Foto

Díky za komentář. Tahle ´mikro´ povídka mě napadla v metru, kde přede mnou opravdu stál klučina na boso. Tu krásku jsem si k tomu, pro větší efekt, samozřejmě přimyslela. :-):-):-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,23
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.