Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

hezké město, ty ptáčky bych rád viděl, ale kde je ten HK ? jsem z Pardubic , někdo říkal, že je to směrem na Jičín..

jinak dík za fotky

1 0
možnosti
PK

Zdarec, ti spěchající lidé vypadají s těmi reflektory spíše na první pohled jako lyžaři.:-)

0 0
možnosti
Foto

Netuším, co má ta skulptura na budově nádraží v HK ztělesňovat (nějaké sportovce?), ale prostě se mi hodila do krámu. Díky za návštěvu.:-):-):-)

0 0
možnosti
RP

Do Hradce se vracím často a ráda R^ je to moje rodné město. Ty cintající ptáčky si musím jít okouknout, člověk jezdí kolem autem a ty pěkné detaily nevidí.

0 0
možnosti
Foto

Všimla jsem si, že v HK je spousta různých fontán a vodotrysků. Je to asi nějaký oblíbený architektonický prvek Hradce. Ti ptáčci jsou na Jižních terasách. Díky za komentář.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

R^Díky za připomenutí studijních let. Myší díra, sady, náměstí... Ale právě tady jsem zjistila, že bez Prahy ne.:-)

0 0
možnosti
Foto

Pavlo, jako bývalý pardubičák, žijící v Hradci Králové musím konstatovat, že jsou zde pěkná místa. Pokud je nepackáme modernou. Každopádně za mě karma

0 0
možnosti
Foto

Nestihla jsem si prohlédnout všechno a spíše jsem si vybírala místa, která se mi líbila, ale určitě jsou tam i ́zpackaný věci ́, jako kdekoliv jinde. Ale náhodou ten moderní Gočár je do barokní zástavby zasazen velmi vkusně. Díky za komentář.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

kurňa...tady mě někdo předběhl...ale karmu dám rád :-)

0 0
možnosti
LV

Hezké obrázky a místa kde jsem vyrostl. Ještě bych přídal soutok Labe s Orlicí a předělávka u Koruny. Též Klicperovo divalo je pěkné. Zdraví Ex. Hradečák.:-)

0 0
možnosti
Foto

Tam jsem se už bohužel nedostala - třeba příště. Díky za tip!:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Že jo? Díky za přečtení a zhlédnutí.:-):-):-)

0 0
možnosti
JK

J53i88r68i 88K91u78c81e18r86a

26. 9. 2016 12:47

v Hradci je "nejpěknějc" ;-DR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.