Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tohle naštěstí nebylo tak tragické, protože jsem si nenechala vnutit různé "úžasné" procedury a navíc jsem měla slevový kupon. Nevím, jestli se stanu stálou zákaznicí. Díky za komentář.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

ony ty kosmetičky člověka oškubají i finančně-na netu jsem prohlížela ceník jednoho salónu krásy a nestačila se divit-ale dokud neřeknou paní, to už nemá ani cenu s tím něco dělat, to vám stejně nepomůže, tak proč něco nezkusit?

pěkně jsem si početla:-)R^

0 0
možnosti
JS

ufff... Pavli, děsuplná představa ;-)R^R^

Už je mi jasné, proč k těm "kosmetofúriím" nelezu ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Já jsem z toho byla taky trošku v tranzu, ale jedna moje kolegyně chodí na kosmetiku cca jednou měsíčně, tak se divila, co jsem to za zaostalé individuum, které vystačí s kadeřnicí. Díky za komentář. :-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, úplně jsem se do toho vžila a cítím každé škubnutí pinzetou. Ale všeho s mírou, to je zas moje zkušenost!;-D

0 0
možnosti
Foto

Jitko, pro krásu se musí trpět! Díky za přečtení. Přeju hezký den.:-):-):-)

0 0
možnosti
DS

Jé, Vy budete krásná.. tedy, já mít na to čas a děngi, tak do toho jdu. Ani ne tak ve slepé víře, že pak budu nejkrásnější, ale že se bude někdo starat o mně (já tomu říkám ošmrdlávat) a že se pak budu cítit líp já. Pavli, užívejte si to a kašlete na podtexty vyslovené i nevyslovené. A pokud to není Váš šálek kávy, tak řeči kadeřnice/kosmetičky pouštějte jedním uchem tam a druhým zpět. Hezký den vinšuju R^

1 0
možnosti
Foto

Přesně tak, ty nepříjemné pravdy vypouštím. Naštěstí vzhled snad není úplně to nejdůležitější na světě, tak to beru s rezervou. Díky za návštěvu.:-):-):-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.