Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pavlo, fb už ti funguje, psala jsem tam;-)

0 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

To jsme to dopracovali, kratší doba soustředění než má zlatá rybka?8-o Minulé pondělí jsem se dobývala do práce klíčem od bytu. A děsně jsem se divila, že mi nejde ani zasunout.;-D

0 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu a komentář:-). Já jsem si to raději nestopovala, jak dlouho se vydržím soustředit na jednu věc. To by to dopadlo.:-(

1 0
možnosti
Foto

karma

pěkně jsem si početla

na rozdíl od zlaté rybky můžu rozhodnout, jestli budu pořád dokolečka plavat v akváriu a nebo se půjdu projít do lesa;-)

1 0
možnosti
Foto

Takže jste na tom rozhodně líp a to je dobře. Přeju hezký den.:-):-):-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.