Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

D16a18v88i66d 16V61l45k

26. 11. 2016 19:23

R^:-) vzpomínám chemlonové slunečnice visely všude.

0 0
možnosti
Foto

J67a57n62a 71M81a26j84o47v72á

26. 11. 2016 17:45

Pavli...a já se k těm jehlicím vracím...jde to ztuha, ale vracím. Nejhorší je uvědomit si, že na to "mám čas" (blbě si ho hledám, jsme hrozně zvyklí spěchat).

0 0
možnosti
Foto

Čas by možná byl, Jani, ale není ta trpělivost. Díky za nakouknutí.:-):-):-)

0 0
možnosti

M34a23r88t44i69n 91R65a23m

26. 11. 2016 17:35

Karma! Jó, moje ségra v té době štrykovala (pletla) popisované minisukně kus za weekend! Každé pondělí jiná barva!

0 0
možnosti

Pletení,háčkování,drhání,vyšívání....jéžkovy zraky celé moje mládí a taky mám spoustu artefaktů poschovávaných.No a teď se to zase dostává do mody a vychází o toom časopisy jako o kreativní činnosti:-)

Hezky vzpomínkový blog,díkyR^

1 0
možnosti
Foto

Díky za nakouknutí. Ve svém blogu jsem si chtěla nejen zavzpomínat, ale také pozastavit nad tím, že na tyhle uklidňující činnosti jako pletení, drhání... už člověk v dnešní hektické době nemá pomalu čas. Líbí se mi, že se "retro" vrací do módy - to byla poctivá ruční práce!:-):-):-)

0 0
možnosti

Mám uschovaný chemlonový obrázek motýla. Vyrobil ho pro mě syn v roce 1976. Od druhého syna mám minisklínečku 1x1x3 cm s úplně vyschlou voňavkou. Třetí syn mně namaloval medvídka do památníčku po mojí mamince z roku 1931. Krojové nádherně vyšívané obojky jsem loni s těžkým srdcem darovala do památné síně naší dědiny. To jsou bezcenné, ale nejcennější poklady.V

0 0
možnosti
Foto

Ano, jsou to opravdu poklady, které kdysi někdo vyráběl dlouhé hodiny s láskou k obdarovanému. Takové nekoupíte v žádném obchodním centru nebo online z domova. Ty jsou osobní, od srdce.V:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Jo, když se to nedalo koupit, to se vyrábělo. Dneska je síťovka hitem mezi ekologickými taškami a prodává se za nemalé peníze.;-D Zas tak moc to nepamatuju, ale plést umím. Docela se divím, že jsem si ještě vzpomněla.:-)

1 0
možnosti
Foto

Taky občas zírám, že některé "retro" věci z mého mládí jsou zas prudce "IN". Díky za návštěvu.:-):-):-)

1 0
možnosti

Co já jsem si vytrpěl, když mi máma vrazila na předpažené ruce smotek vlny a musel jsem střídavě ruce ohýbat, aby se to dobře odmotávalo a ona z toho umotala klubko, jaké se tenkrát objevovalo v televizi spolu s kočkou před pořadem HIT!...HIT!...HITPARÁDA!:-):-);-D

1 0
možnosti
Foto

Romane a přesto na to vzpomínáš, co?;-D

2 0
možnosti
Foto

Pavlo, přesně tak, nic nám neuteče...všechno z toho co "nabízíš" si moc dobře pamatuju a ještě o hodně víc a věř, že moc ráda na to vzpomínám. Bylo to totiž kus dětství a vlastně i dál....R^;-)V

1 0
možnosti
Foto

Taky mi ty vzpomínky občas vyplavou. Díky za nakouknutí a měj se hezky.:-):-):-)

1 0
možnosti

na vsechno si pamatuju!!!!

0 0
možnosti
Foto

Na to se nedá zapomenout! Díky za návštěvu a přeju hezký víkend.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

No bohužel je to tak.:-( Díky za přečtení a přeju hezký zbytek dne.:-):-):-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS