Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásnou adventní sobotu vám přeji za po duši hladícím čtení.

1 0
možnosti
Foto

Díky za hladivá slova, taky přeju krásný adventní čas.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

J89a40n80a 53M79a89j91o50v85á

3. 12. 2016 16:43

Jo, dějí se občas divy...

(A díky za kásné psaní o vánocích).

1 0
možnosti
Foto

Jano, člověk musí občas věřit na kouzla a zázraky. Díky za přečtení a komentář.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

R^Jo, lákadla na Ježíška... Neměli jsme na ně peníze. A tak nám mamka vždycky dovolila vystříhat takové ty hvězdy z papíru a nalepit je na okna izolepou. Že na ně Ježíšek také přijde. A vybavuju si i to, jak to lepidlo zapečené sluníčkem před Velikonocemi drhla, než nám dovolila tam nalepit vajíčka...:-)

0 0
možnosti
Foto

Kláro, díky za návštěvu a komentář. Přeju krásný předvánoční dny.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, moc krásný vzpomínání. VR^;-)

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Jitko, díky za nakouknutí. To víš, musela jsem vypustit do éteru trošku vánočního sentimentu. Přeju hezký víkend.:-):-):-)

1 0
možnosti
JS

R^ moc pěkné vzpomínání, Pavli, děkuji :-)

0 0
možnosti
Foto

Jani, díky za nakouknutí. Přeju hezký den.:-):-):-)

1 0
možnosti
MJ

Pavli, moc pěkný blog... jen je škoda, že už neblikáte tou baterkou... přeju krásné, klidné svátky.:-)

0 0
možnosti
Foto

Magdo, děkuji za komentář. Jo a tou baterkou už neblikám, protože si myslím, že kdo chce, trefí k nám i po tmě. Taky přeju krásné svátky.:-):-):-)

0 0
možnosti
VF

Vánoce mě berou za srdce desítky let. Aby nebyly jen dojemné, pustím si Vlastu Redla - Vracaja sa dom....a pak jsou Vánoce i veselé.

Vždycky si najdu chviličku a schovám se, aby nikdo moje slzy, když vzpomínám na ty moje milované, kteří už s námi Vánoce neslaví.

Šťastné, veselé i blikavé Vánoce lidem dobré vůle!V

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, já Vám také přeji vše krásné, co jen na Vánocích může být. Díky za přečtení a komentář.:-):-):-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.