Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Body a karty přes palubu mrštit ;-) vždycky říkám ne, děkuji, věnujte je tomu, kdo je sbírá :-) vyvalené oči a sv. Kliďas ;-)

0 0
možnosti
Foto

Díky za přečtení a komentář. Se sv. Kliďasem bych se chtěla seznámit osobně. Ráda bych s ním zašla příští týden, který bude dost hektický, na kafe. Přeju ti hezký zbytek víkendu. :-):-):-)

P.S.: Nemohli by Nikdošovi slavit svátek Sv. Kliďase? Nebo jsou momentálně moc "busy"?

0 0
možnosti
Foto

mám to úplně stejněR^;-D

0 0
možnosti
Foto

Díky za přečtení a komentář.:-):-):-)

0 0
možnosti
JT

Body v supermarketech nesbírám a snažím se, abych nesbíral ani ty na silnici;-) Na otázku: máte naši kartu? odpovídám: mám, u manželky, s sebou ne.;-D Jo, a ty "kraviny" nemažte Pavlo, vždy se najde někdo, kdo to ocení. Takhle nevím o co jsem přišel, ale protože jste se přiznala, tak vím, že o něco jo a mohlo to být pro mne zajímavé.

0 0
možnosti
Foto

Díky, Jane, za komentář. Přeju hezký zbytek víkendu. Ještě musím donakoupit dárky a dodělat jeden druh nepečeného cukroví. Doufám, že u Vás je klidněji.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Tak momentálně mám (částečně díky muži) body zaplněnou kartičku z Lídlu. Dostanem za ně úžasný příbor, no nekup to!;-D

1 0
možnosti
Foto

Jitko, příbory nebudou - mám zatím jen jednu jedinou nálepku. A když jsem si spočítala, kolik bych musela utratit, abych ukořistila všech sedm, usoudila jsem, že naše staré příbory jsou zcela uspokojivé. Díky za návštěvu.:-):-):-)

1 0
možnosti
AJŘ

:-PJá jsem jednou sbírala body, abych pořídila příšerku našemu psovi.

1 0
možnosti
Foto

To já jsem za nákup v hodnotě přes tři tisíce dostala bonusový dárek - tuším nějaký malý kondicionér.:-)

0 0
možnosti
Foto

při podobných otázkách si připadám jako blb, protože o tom nic nevím

0 0
možnosti
Foto

Netrapte se. Prodavače/čky vaše odpověď nezajímá. Pokud byste byl cizinec, vůbec není důležité, že položené otázce neporozumíte. Důležité je položit otázku, protože se to kontroluje.

3 0
možnosti
Foto

8-o8-o8-oA vy je nesbíráte??? Vždyť je to tak VÝHODNÉ!;-D;-)

Od kartiček jsem se aspoň částečně očistila, dokonce mám v peněžence jednu volnou přihrádku.R^

1 0
možnosti
Foto

Já jsem několik takových nechtěně dostala od známých nebo tak různě. Už mám v peněžence překartičkováno a dost často se mi stává, že místo čipové karty do jídelny chci použít kartu Teta, případně v Městské knihovně běžně někomu vnucuju kartu Penny (a naopak). Díky za přečtení.:-):-):-)

1 0
možnosti
BH

A nebylo by jednodušší si ty kartičky nepořizovat?

Pravda, nebylo by o čem psát...

2 1
možnosti
Foto

No já tedy nejsem vyloženě sběratel karet. Jenomže některé obchody cíleně nabízejí zboží v akci za výrazně nižší cenu pouze pro držitele těchto zákaznických kartiček (např. to s oblibou dělají lékárny). Já vím, je to manipulace se zákazníky, ale pořízení kartičky nebolí, jen někam zaregistruju pár svých údajů (píšu tam pouze ty, které nejsou ověřitelné, tudíž si je můžu vymyslet). Nevýhodou je, že ty přemnožené kartičky všude překážejí.

P.S.: Vždycky se dá psát o mnoha jiných věcech a taky se dá všechno zkritizovat. Přeji hezký den.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Tohle jsem vyřešil jednoduše: zákaznické karty nechci a body nesbírám.

Ale nikdy neříkej nikdy, takže přece jen jednu kartu mám - Ikea. Protože při použití jejich karty nemusím schovávat účtenky (a hlavně při případné reklamaci se pokoušet identifikovat divné zkrácené švédské názvy).

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za přečtení a komentář.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.