Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

na domácí vánočku nedám dopustit-a protože často nevydržela ani do Štěpána, peču radši dvě-pěkné svátky všem

0 0
možnosti
Foto

Právě jsem taky dopekla dvě - samozřejmě tvarohové a už se na ně moc těším. Díky za komentář.:-)

0 0
možnosti
Foto

Žasnu jaký problém je pro dnešní ženy obyčejná vánočka. Na té letošní jsme vyzkoušeli ETA kuchyňský robot a tak jsem byl ušetřen dlouhého a namáhavého hnětení. Vánočka perfektní a jak jinak kynutá. Copak je nějaká jiná?

0 0
možnosti
Foto

Ono to není jenom o hnětení - já tedy spoléhám spíše na vlastní bicepsy než stroje jakékoliv značky. Prostě někdo je pečící typ a někdo se aspoň snaží o sto šest. A někdo je asi úplně levej, co já vím. Já jsem ta zlatá střední cesta - dělám nejradši věci, na které jsem šikovná. Přeju hezké vánoce.:-)

0 0
možnosti

Má žena už několik let peče místo vánočky vánoční štolu a ta by teoreticky vydržela až do Tří králů. A (tradice, netradice) je to mnohem lepší mňamka. :-)

0 0
možnosti
Foto

Co si na Vánoce upečeme, to taky sníme. Na jméně nezáleží, hlavně že to chutná. Díky za příspěvek.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

J91a73n55a 15M95a54j60o33v13á

22. 12. 2016 23:35

Krásně napsáno, moc jsem se pobavila :-), díky.

U nás se první vánočky právě dopékají, pokračování ráno :-). Poslední roky peču (a pletu) celý den nebo celou noc, to jakou mám zrovna náadu.

Mějte právě takovou vánočku, jakou vás doma baví snídat :-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, Jano, mne to teprve čeká dnes odpoledne. Snad to nějak dopadne, mám už jistý grif.

Přeji krásné a pohodové svátky.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Já mám starý recept od prababicky. Dnes večer jsem za dělala těsto a dala ho do ledničky. Kynout bude přes noc, ráno si skočím ke kadeřnici, pak upletu a upeču 2 kousky a po obědě frčím do práce. Vždycky na Štědrý den k snídani ta jedna vysublimuje.

1 0
možnosti
Foto

Tak držím palce, ať vysublimuje v pořádku. Já na kynutý těsto prostě nemám talent a nebo trpělivost (případně obojí), ale o tom kynutí v lednici už jsem slyšela - možná lepší než v konstantním teple. Díky za komentář a přeji krásné svátky.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

R^;-DZačínám litovat, že jsem ji před pár lety přepustila zpátky mamce. Protože štvát se domů hned 23., a to ještě tak, aby se stačila zadělat i upéct a já nešla spát až ráno...;-)

Jednu dobu jsem dělala i tu tvarohovou, ale normálně jsem ji pletla.:-) Držela.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Já ji budu péct až zítra, začaly nám prázdniny. Doufám, že se nestane nějaká nepředvídatelná katastrofa. Ale plést ji rozhodně nebudu - forma je forma.

P.S.: Mohla bych mít takové předvánoční přání? Mohly bychom si začít tykat? Ahoj, já jsem Pavla.:-):-):-)

1 0
možnosti

:-)R^ Pavli, máš můj obdiv ! Vánočku nepeču, neumím ji tak, aby se nerozjela :-)

1 0
možnosti
Foto

Díky za přečtení. Vyzkoušej můj postup a nerozjede se ti.:-):-):-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.