Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pavlo, určitě platí už ten nadpis a bez otazníku R^;-)

0 0
možnosti
Foto

Díky, Jitko, za nakouknutí a za komentář. Některými věcmi si člověk nemůže být nikdy jistý, proto ten otazník.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Hezký čtení o VásV... Vy po třech letech se ptáte.. no, já po roce a půl... .)))

Občasný distanc neuškodí. Vidím, Pavlo, tenhle rok ale jako mimořádně složitý... takže, ono je to těžké.:-) Do nového roku jasný úžasný pohled vpřed;)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za nakouknutí a za milý komentář, Radko. Také Vám přeji mnoho hezkých, třeba i úžasných dní v příštím roce.V:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

J96a82n14a 55M22a17j60o79v61á

30. 12. 2016 10:09

Povedené, Pavlo. Tak nějak od začátku do konce. R^

1 0
možnosti
Foto

Díky moc, Jano, za komentář. Byla bych moc neskromná, kdybych navrhla tykání? Ahoj, já jsem Pavla.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Tak jo, díky za povzbuzení. Přeju hezký den.:-):-):-)

0 0
možnosti
JS

Pavli, Ty na to máš, Ty to dáš! ;-):-):-)R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.