Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ano, nevíme, co je za dveřmi, ale dveřmi se vstupuje. Tak hezký rok otevřených dveří Vám přeji, R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Jene, taky Vám přeju hezký nový rok, ať se Vám daří, jak si přejete. Díky za nakouknutí a komentář.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Pavlo! tak čépé 8??? wow... udělala jste mi radost...a dveře i text nádheraVR^ přeju otevřeno všude,kde to věcem prospívá... před blbou náladou vážně zavřít;-)

0 0
možnosti
Foto

Díky moc, Radko, ta písnička, i když je více než třicet let stará, mi přišla tak nějak stále aktuální. No a ty dveře, to je asi taková moje úchylka, dívat se a být zvědavá. Šťastný Nový rok!V:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pěkné a přeji též vše nej, nej R^;-)

0 0
možnosti
Foto

Jitko, měj se co nejlépe po celý příští rok a děkuji za Tvou přízeň.V:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Jo, hlavně těmi správnými dveřmi.;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Kláro, přeju Ti šťastný a úspěšný rok a ať se Ti daří fajn. Díky za přízeň.V:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Díky, Jani, za přání. Tobě ať se taky daří, jak sama chceš. Takže ještě jednou vše nej... (dosaď si sama).:-):-):-)

1 0
možnosti

Díky, Pavli, ať se Tě drží štěstí a zdraví, to ostatní si můžeš koupit VR^:-)

1 0
možnosti
Foto

J42a23n 23P80r59a31ž95á96k

31. 12. 2016 14:07

R^Pavlo, vstupte do Nového roku těmi nejlepšími dveřmi:-)

0 0
možnosti
Foto

J54a23n70a 12M62a45j18o55v50á

31. 12. 2016 13:32

Taky mne přitahují dveře, když mám v ruce foťák. Taky průchody a tak...

Díky za ty Tvoje :-) a přeji krásných 17 :-)

0 0
možnosti
Foto

I já Ti přeji šťastný a pohodový rok 2017. Díky.V:-):-):-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.