Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

hmmm, krizička... také tak. Venku sněžíček a já dnes jako moucha po zimě...a přitom sněžíček:-)R^se do toho zase vpravíme, Pavlo,... to pude;-)

0 0
možnosti
Foto

Musí, jinak to holt nepude. Momentálně je v Praze po sněžíčku, tak uvidíme. Díky za nakouknutí.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

V Praze sněžíček taky nemusím. Ale někde venku, bez nutnosti cestovat dopravními prostředky...;-)

0 0
možnosti
Foto

U nás na vršku (Bohnice) se dá občas dokonce i běžkovat a sáňkovat. V centru ten sníh stojí za velkou bačkoru, to souhlasím. Zdravím a díky za komentář, Kláro.;-)

0 0
možnosti
Foto

Taky u nás sněžíčkovalo. I dneska. Proti poulíčním lampám se ty pápěrky snášely přímo vílím letem :-). Díky.

0 0
možnosti
Foto

Ještě odpoledne bylo hezky bílo, ale do večera to bohužel roztálo, ale i tak to byl alespoň na chvíli krásný pohled. Díky za nakouknutí.:-):-):-)

0 0
možnosti
RE

Díky Pavli za milé čtení po(bílém) ránu!:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Romane, díky za milá slova takhle po ránu.:-):-):-)

P.S.: Došlo ti PFko? Občas mi dělá potíže poslat obrázek, můj server "quick" stávkuje.

0 0
možnosti
JS

R^:-):-):-) moc pěkné, takže bude moc pěkná i ta nálada Tvoje :-)

Já včera pomáhala manželovi hrabat sníh kolem školy a pak jsme spolu ještě myli a odnášeli staré židle z jídelny. Osmdesát kusů ;-D Skončili jsme s prací o půl deváté večer a v půl desáté už jsme padli do kanafasu a spali a spali... dokud nezazvonil budík :-)

0 0
možnosti
Foto

Díky za povzbudivá slova a přeju hezký den. Taky bych nejraději spala, spala a spala - budík v 6.00 to bylo kruté!:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavlo a pěkně se to četlo, za okny taky sleduji tu nádheru a dokonce mi jí trochu přinesl Rexík na tlapkách.;-)Měj fajn den, lehký a vzácný, jako ty sněhové vločkyR^

0 0
možnosti
Foto

Ahoj, Jitko, díky za povzbuzení a přeji krásný bílý den.:-):-):-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.