Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J38a42n45a 11M72a36j48o58v29á

15. 1. 2017 18:05

Jééé, na sirup spotřebovala letos veškerou naši i sousedovic levanduli dcera.A je nadšená a moc jí chutná. Mně vůbec - nějak nechápu, proč bych měla pít něco, co voní jako aviváž. A tak se kvůli tomu špičkujeme...jinak...hoď sem ten sirup, mladí ho spotřebují :-) s povděkem.

1 0
možnosti
Foto

Přesně tak - vonělo to jako mýdlo, pít se to i po naředění moc nedalo, takže tomu nikdo vyloženě na chuť nepřišel. Možná, že má sousedovic dcera nějaké zvláštní chutě :-P. Díky za návštěvu a komentář. Měj se hezky. :-):-):-)

0 0
možnosti

...a nejhorsi je tyhle "dary" skladovat NEPOPSANE v jedne krabici a pak z nich v pripade potreby "cerpat". leckdy se naskytne sance navratu predmetu tam, odkud prisel...a sakra!

1 0
možnosti
Foto

Tomu se, Marku, říká "recyklace" - no přece se to nevyhodí, ne? Díky za nakouknutí a komentář. Přeju Ti hezkej zbytek víkendu.:-):-):-)

0 0
možnosti

Naše oblíbená kratochvíle posledních pár Silvestrů bylo uspořádat tombolu, do které měli všichni přítomní přinést předměty, které se jim nehodí. Měli tak šanci vylosovat něco jiného, popřípadě si to pak vzájemně vyměnit. Bylo to aspoň zpestření a legrace, která dovolovala těm předmětům lépe získávat "azyl":-)

2 0
možnosti

Obvykle takhle posíláme dál bonboniéry a tvrdý alkohol. Tak jsem si takhle jednu bonboniéru vzal, že ji posunu dál. Pak jsem si všiml data, pro jistotu rozdělal, uviděl zašedlé bonbóny a ty zlikvidoval jinak, do popelnice. Tak jsem prostě radši nic nedal:-)

0 0
možnosti
Foto

Díky za nakouknutí a komentář.:-)

0 0
možnosti
Foto

R^To jsem se takhle jedou obtezkan darem nedarem vracel z navstevy domu. A najednou, nedovedu si to vysvetlit, me na zastavce tramvaje prepadla nejaka roztrzitost. Dar nedar jsem tam proste zapomnel na refyzi. Jakmile se tramvaj rozjela, razem bylo po roztrzitosti a ja si svou chybu uvedomil. Jenze uz bylo pozde:-)

1 0
možnosti
Foto

A tak byl vlastně (ne)chtěně obdarován i někdo jiný - náhodný kolemjdoucí. Třeba se právě jemu ten dar/nedar hodil mnohem lépe než Vám, Jene. Díky moc za nahlédnutí a komentář. :-):-):-)

3 0
možnosti
Foto

R^Mám doma spoustu "super darů", protože darovanému koni...8-o;-) Ale udala jsem mamce ochucený olej, co mi dala ségra.:-)

0 0
možnosti
Foto

Já už ty "darované koně" občas nemám kde skladovat, případně se mi sejdou některé věci ve větším množství, než potřebuju, takže nabízím, kde se dá. Díky za nakouknutí a komentář.:-):-):-)

1 0
možnosti

R^;-D Já ten sirup taky nechci ;-D!

2 0
možnosti
Foto

Máš s ním snad nějaké neblahé zkušenosti? Díky za přečtení.:-):-):-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.