Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J10a88n96a 63M96a10j26o14v79á

26. 1. 2017 16:34

Gratuluji, Pavli, k novým kalhotám, zachráněnému pracovnímu dni i k účasti na nechtěné přednášce :-). Tolik dobrodružství díky jedné díře :-), to by člověk snad ani nečekal.:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Jani, za přečtení. To se tak někdy nahrne několik věcí najednou.:-):-):-)!!

0 0
možnosti
Foto

;-D jaké moudrosti člověk nevyslechne v sekáči-ale i v MHD jsou občas k zaslechnutí perly-také to ráda sbírám a zupracovávám do bloguR^

karma

1 0
možnosti
Foto

Je to taková vděčná inspirace. Díky za nakouknutí. Přeju hezký den.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

R^Pavlo, sleduju, že už máme "blogerskou deformaci", nikdy v životě jsem si tak nevšímala cizích rozhovorů, jako teď;-D

0 0
možnosti
Foto

Já jsem úmyslně neposlouchala, jen jsem se stala němým svědkem. A to byly opravdu zaznamenání hodné myšlenky.;-D

0 0
možnosti
JS

Pavli, dírka k dírce a je člověk celej jak děrná páska ;-);-DR^

0 0
možnosti
Foto

Tak ona se ta odranost a odrbanost dneska nosí, ale na některých místech mi ty díry připadaj trochu nepatřičný.;-) Díky za komentář. Přeju hezký den.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Na Zenklově ulici st. Sejskalova. Mám ti je tam zamluvit? Díky za přečtení a komentář. Přeju hezký den.:-):-):-)

1 0
možnosti
MV

"...nepodstatna temata, jako napriklad co bude dnes k veceri"...NEPODSTATNA? to teda pardon teda... a leginy s jelenama bych, kdybych je kdekoliv videl, koupil. kupuju takovyhle zahadny veci a pak je davam jako dary...kde je meli??? skocim pro ne...MDZ je tu za par dni! fajn ctvrtek preju

0 0
možnosti
Foto

To nahoře patří dolů a je to st. Stejskalova. Už blbnu.:-/

0 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.