Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji za přečtení a packu nahoru.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

No, ony ty supermarkety a geopolitika skutečně souvisí:

končí doba pytlíková a začíná doba Pytlíkova :-)

0 0
možnosti
Foto

Tak tahle slovní hříčka mne nenapadla ;-D. Děkuji za nahlédnutí a komentář.:-):-):-)

0 0
možnosti
RE

Pavli, to já neřešim a pytliky už vůbec ne. Když mám na něco chuť, vlítnu do sámošky, šlohnu tam nějakou krabici, naházim tam pár věcí a zároveň jim odtáhnu kus papírovýho odpadu. Pak to v autě položim na sedadlo spolujezdce a postupně za jízdy konzumuju.... Nedávno se mi krabice roztrhla uprostřed ulice, tak jsem všechno posbíral a babička ze zastávky na mě volala, že se mi ještě tady něco zakutálelo a já vytáhl z pod auta šišku salámu...No i když chci vždy vše udělat co nejjednodušeji, někdy se to trochu zvrtne:-);-D

0 0
možnosti
Foto

Romane, díky za nakouknutí. Máš pravdu, pytlíky jsou někdy na draka, protože se trhaj víc než krabice. Podělil ses z tou hodnou babičkou aspoň o kousek salámu? :-):-):-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.