Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

opravdu nic si z toho nedělejte většina myslících blogerů si už dávno všimla, že vysoká čtenost karma nebo minusy vypovídají skutečně velice málo o tom jestli je článek skutečně kvalitní zajímavý či zábavný a jestli někdo v komentářích fauluje dělá sám sobě vizitku-a že se někteří schovávají za nicky a nikdy neukáží svou tvář je také dost výmnluvé-vůbec bych je nebrala vážně:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Neberu to až tak vážně, právě že si z toho spíše dělám legraci. Díky za přečtení a komentář, Libuše.

0 0
možnosti
Foto

Díky za pochopení a komentář. Už vím, kam nemám strkat nos. :-):-):-)

0 0
možnosti

Vím, o čem píšete. Proti demagogii a populismu to jde blbě. Dostanete po papuli v tu ránu. Já už tam ani nechodím. Předem vím, co a koho tam najdu.

1 0
možnosti

To jste si ovšem dovolila příliš. Tady si nikdo nedovolí byť jen zapochybovat o rychtářově dceři, natožpak vyrazit nesouhlas s jejími insinuacemi. To máte tak, jako

byste chtěla Indům zpochybnit posvátnou krávu. Hnedle se vynoří naši milovaní ultras, a když nic jiného, tak vás alespoň zahrnou mínusy. Je to jejich způsob boje.

Normálně ji nečtu, politická ekonomie se mi jeví jako zvrhlost, tenhle článek byl výjimkou, která zase jednou potvrdila pravidlo.:-)R^

Berte to tak, je to taková Andulka Šafářová aneb co je české, to je hezké.

2 0
možnosti
Foto

Děkuji za komentář. Doufám, že jsem se již dostatečně poučila. Přeji hezký den.:-):-):-)

0 0
možnosti

Pavlo, svůj názor na mínusy, které jste dostala, jsem Vám napsala u Vaší reakce k předmětnému článku. Proč, budete vědět, až si to přečtete.

Taky občas mínusuji, ale víceméně výjimečně. A to tam, kde je marné cokoli napsat, a přidávám se k názoru.

Ale mám své "notoriky", co mě mínusují v diskusi, a nenapíšou ani řádku. O těch si myslím své.

0 0
možnosti
Foto

Díky moc za morální podporu:-):-), ani jsem si netroufla do té diskuze znovu nakouknout, ale nakonec jsem se letmo podívala. Tam to teda žije!!8-o

1 0
možnosti
Foto

minusy jsem se odnaučila dávat... dám buď plus, nebo přejdu, ale pokud potřebuju říct, neboť kvetu... ,,řeknu,, to v diskuzi. za mínus se neschovávám, ale neberu to nikomu.

Pavlo... síla okamžikuVR^ jestliže si dovolíte vyrukovat se svým názoremn proti paní, která si koneckonců stejně jako i ten pán, co mluví ostravsky mile strýcovitě, ale každého urazí - přičemž se vždy trochu počká, co na to už blog píše... jaký je směr a pak se jako persóna samozřejmá vyšpulí se ,,svým,, názorem.... jestliže se umíte proti tomuto postavit.... svítíte tam jako někdo, koho lze brát vážně. kdo Má svůj názor. Svůj . ať to stojí , co to stojí. Osobnost. nenápadná, ale pro mne opravdovější než ti dva populističtí šašci, co jdou do nenápadně prozkoumaného terénu. Vy jste svým diskuzním příspěvkem totiž autentickáR^

a neplńte očekávání...pište to, co cítíte. Ne to, na co si blog zvykl. Bu ́d vás mají rádi a přijmou celistvě , nebo si na to hrajou.:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky moc, Radko, to jste napsala krásně, taková slova potěší.:-) Á propos, kde je Vašemu psaní konec? Už dlouho jsem si nepočetla.:-):-):-)

2 0
možnosti
Foto

Tedy, jednou nestíhám sledovat ten náš blogový dvoreček a takové se tu dějí věci? 8-o

0 0
možnosti
Foto

No ony se vlastně ani žádné mimořádné věci nedějí, to jen já asi žiju na jiné planetě, kde se zatím ještě komunikuje slovy a ne matematickými znamínky. Díky za nakouknutí a komentář.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

R^Pavlo, v pohodě a s nadhledem. Pište to, co Vám Vaše srdce a Váš rozum velí psát a na hartusení v diskusích nedejte. Vždyť blog by nám měl přinášet zábavu a potěšení, a nikoli opačné "hodnoty."

Krásný den:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky za nakouknutí a milá slova. Kdyby mne to nebavilo, tak nepíšu. A kdyby tu nebylo aspoň pár lidí ochotných to číst, tak jdu holt o dům dál. O tom to asi je.:-):-):-)

1 0
možnosti

Kvůli mínusům se netrapte. Moje babička říkávala, že člověk není zlatka, aby se musel líbil každému. A buďme rádi, že už nemusíme všichni unisono zastávat stejný názor.

3 0
možnosti
Foto

Já se netrápím, jen mne mrzí, že lidé nejsou ochotní a nebo nemají čas sdělovat druhým svůj názor. Mínusování je tak snadné. Díky za komentář.R^:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Tak jsem místo zakládání oběda musela usednout a vyhledat ono čtivo. Naštěstí mám politiku zde "bloknutou" a podobné výtvory mě proto míjejí. Pavlo, oklep chmurné myšlenky za hlavu, tu měj nadále hrdě vzpřímenou a piš, piš, piš, zde pro nás;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Ti, Jitko, právě kvůli slušným a milým čtenářům jako jseš Ty, mě to pořád ještě baví. Ale asi zůstanu převážně věrná své "rubrice" Žena a život.:-):-):-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.