Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Zdravím, zajímavý pohled na věci:-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, to jsou jen náhodně sesbírané obrázky. Prostě jsem šla kolem a občas mne něco zaujalo.:-)

0 0
možnosti
Foto

Prostě jen tak... Dobrý!;-)

0 0
možnosti
Foto

Díky. Ale příště dám raději nějakou přírodu - ale to až asi na jaře. :-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

R^pěkný výlet děkuji že jsem ho mohla s vámi sdíletR^

0 0
možnosti
Foto

Díky za nahlédnutí.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Pavlo, "jen tak" je nejlepší R^;-)

0 0
možnosti
Foto

Díky, Jitko, za to že jsi "jen tak" nakoukla. Přeju hezkou neděli.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

R^Pavli, příjemná změna proti klasickým "krásným obrázkům." Též mě občas chytne podívat se na tu druhou tvář města, venkova nebo - prostě jen tak:-)

0 0
možnosti
Foto

Díky za nakouknutí, Honzo. Přeju hezký zbytek víkendu.:-):-):-)

1 0
možnosti
JS

Díky za exkurzi do Jentaku, hezké ranní naladění, Pavli R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Díky za komentář. Hezky se vylaď pro dnešní den.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

J88a51n34a 11M80a24j29o33v53á

12. 2. 2017 10:27

Pavli, ty knížky naležato, to je sloup v knihovně?

Ale hlavně, proč takový studijní program? To máte v Praze nějaké nařízení? :-)

0 0
možnosti
Foto

Protože si musím dodělat dálkově druhý obor - češtinu. Není to moje vlastní rozhodnutí, ale to raději nebudu komentovat:-/. Takže teď na starý kolena ještě studuju.

Měj se hezky, díky za návštěvu.:-):-):-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.