Diskuse

Mlžení

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jooo, takovy mlzeni...

0 0
možnosti
Foto

Někdy je v mým životě a v práci fakt nezbytný, no asi to znáš... Díky za nakouknutí a přeju hezký den.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

R^Pavlo, tak raději hodně slunka a co nejmíň mlžení v pravém i přeneseném slova smyslu. I když občas se člověk bez špetky té mlhy holt neobejde:-)

0 0
možnosti
Foto

Honzo, díky za nakouknutí a taky Ti přeju spíše slunečné, doufám že konečně už jarní, dny. :-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Tak tomuhle říkám obkecat.;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Přesně tak. A vo tom to dost často je, ne? Díky za nakouknutí.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

"Ohozy" moderátorek taky sleduji, zaručený sprej na brýle mám taky...ale stále se mlží a mlží;-DHezký den, Pavlo!R^;-)

1 0
možnosti
Foto

Aho Jitko, díky za nakouknutí. Taky Ti přeju hezký den - tedy dnes je v Praze poněkud zataženo, ale snad nebudou padat mlhy!:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu, Romane. Doufám, že jste si užili včerejší Masopust. Já bohužel nějak v posledních týdnech nic nestíhám - mám příští týden zkoušky.

Přeju hezký zbytek víkendu.:-):-):-)

0 0
možnosti

Užili - ale "foťák"(chytrý telefon od pojišťovny) jsme nechali doma:( Tak se třeba pokochej tím z loňska - je to hodně podobné...

http://enders.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=495305

0 0
možnosti

R^ Teda, už jsem myslel, že snídáš guláš v sedm ráno a tím pádem jsi "můj člověk" - no, to jseš i s gulášem na zítra:-)

Co k tomu dodat - Pavlo, poslouchej rádio, tam tě nebude rozptylovat zbytečnej balast v podobě růžovejch lodiček.....Pamatuj: "rozhlas rozvíjí ducha, zatímco televize ho ubíjí."

Koukám, že výuku už máte rozhodně zajímavější, než bývalo naše: "My jéchali k bábuškě v děrévnju...":-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,23
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.