Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nedelni stolovani, jak ma byt :-)

0 0
možnosti
Foto

Díky, Jitko. Přeju krásný jarní dny.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

R^R^A já jsem si taky kdovíproč myslela, že váleč je prvok.:-P Hlavně že si pamatuju, jak jsme ho pozorovali pod mikroskopem...;-)

0 0
možnosti
Foto

No vidíš, tak to trpíš stejným omylem z mládí jako já! Díky za nakouknutí.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

:-)R^ hezký čtení a asociací spousty:-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuju, Radko, přeju pěkný víkend.:-):-):-)

0 0
možnosti

Společné stolování tří generací, toho se skoro děsim8-o Asi proto, že pokud jsem to kdy v dětství zažil, tak to bylo samý "nemlaskej!!, jak to sedíš!!, jak to krájíš to maso!!!....no, jídla ani zábavy jsem si neužil. S vámi bych to ale dal, neboť jsem notorický "vraceč" jednou začatého tématu. Musim ho prostě dokončit i kdyby to mělo být za hodinu:-)

0 0
možnosti
Foto

Pokud zvládáš neustálé odbočky nesouvisející s původním tématem, tak vítej u stolu. Díky za nakouknutí.R^:-):-):-)

0 0
možnosti

:-):-):-)R^ chutné, milé, domácí a tak vůbec - máááš karmuR^;-)

0 0
možnosti
Foto

Díky za milá slova, ná hodou i lehce připálené maso může být chutné. Přeju hezký víkend.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Díky moc za nakouknutí. :-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

R^Správná nedělní pohoda, Pavlo. hezký víkend:-)

0 0
možnosti
Foto

Tak to má být, ne? Díky, Honzo za komentář a taky ti přeju hezký víkend. :-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

No moc hezké povídání, ale na tom krásném obrázku v úvodu je zelená řasa Pediastrum, která patří úplně jinam, než uvažovaný váleč (Volvox globator), ten vypadá úplně jinak...

0 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám za komentář. Ten obrázek jsem si vygooglila a vybrala právě tento, protože byl tak pěkně barevný. No vidíte, a on to nebyl na potvoru Volvox globator.:-):-):-)

0 0
možnosti

R^ příjemné čtení, ať žijí povaleči, odbočovači a rozjímači. Pavlo, hezký víkend a další příjemné rozjímání, přeji:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky za přečtení, Honzo. Já jsem taky takový věčný odbočovač, povaleč jen málokdy. Přeju hezký víkend.:-):-):-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS