Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV

D80a54v23i71d 44V65l41k

12. 4. 2017 16:02

Jó maturita, ze slohu jsem dostal za jedna, ale prej jsem zklamal a hrál to na jistotu. Co taky jiného mohli čekat? Experimentální sloh mimo kategorie???;-D

0 0
možnosti
Foto

Tak to jsi lepší než já, já měla za dvě. Díky za nakouknutí. :-):-):-)

0 0
možnosti
JT

:-)R^ a že jsem tak smělej: vybral si někdo zahájení vodácké sezony? (resp. kolik jich bylo), třeba tam máš, Pavli, dobrej oddíl;-D

0 0
možnosti
Foto

Ano i vodáky si vybírali, kolik studentů přesně nevím, bezkonkurenčně vedla sci-fi o záhubě lidstva. Díky za návštěvu.

0 0
možnosti
Foto

Já maturovala v roce 1980, bylo to podobné tomu, co jste zažila vy. Prošli myslím všichni, krom jednoho chlapce, co se ve své práci trochu otřel o režim. Paní profesorka byla upřímně nešťastná a snažila se mu to vysvětlit – ta práce je skvělá a chyby v ní nejsou, jenže – riskovat, že to přečte nějaký soudruh z komise? Tak šel napodruhé, patřičně poučen:-/.

1 0
možnosti
Foto

Ludmilo, díky za nakouknutí, to co popisuju se stalo jen o pár let později. Dnes mě čekají další maturity - tentokrát z AJ, tedy naštěstí jen z pozice úči.:-):-):-)

0 0
možnosti
JS

:-)Pavli, moc pěkně napsáno - díky za náhled do zákulisí i jinamR^

P.S.: ještě jsem na nástavbě stihla maturitu nestátní, tak mě ty děsy minuly:-)

0 0
možnosti
Foto

Tak to buď ráda, o nic jsi nepřišla. Díky za nakouknutí.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

R^Tedy Pavlo, to áčko, tam by toho člověk mohl nacintat, co hrdlo ráčí. Ale ani ten "nudný účetní" by nebyl od věci, pokud šlo o popis povah takových lidí.

Víš, že jsem nad tím dumal a došlo mi, že tehdy v dávnověku byly ty maturity vlastně taky státní. Jednotná témata, akorát, že se to opravovalo na škole:-)

Měj krásný den:-)

1 0
možnosti
Foto

Však taky to áčko (přímo existenciální sci-fi) si vybralo nejvíc lidí, komu by se chtělo psát o nudných stereotypech.:-( Díky za komentář.:-):-):-)

1 0
možnosti
MV

tu praci pana Řizkaře bych si fakt rad precet celou...

1 0
možnosti
MT

To už asi nepůjde, podle všeho už dávno žlukla a bylo vyhozena do kompostu...

0 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,23
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.