Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^já byla tak trochu nezařazená a otevřená všemu-Falco mi vůbec nevadil ale Plíhala jsme doma měli takyR^

0 0
možnosti
Foto

Díky za nakouknutí, Libuše. :-):-)

0 0
možnosti
JS

R^R^Pavli, to jsi alespoň "někam patřila". Moji maličkost nějak nedovedl zařadit nikdo do jiné kategorie než divná. Když to chtěl někdo říct jemně, říkal "jsi zvláštní". Poslouchala jsem na deskách W+V, Suchý+Šlitr, Walda Matuška. V TV filmy pro pamětníky...

Nejezdila a nechodila jsem nikam, protože existovalo zaklínadlo "až si budeš vydělávat..."

Tak jsem courala sama po přilehlých lesích a loukách, cučela do nebe, lezla po stromech a skoro s nikým nemluvila.

Knihy jsem hltala co dům dal. Nejvíc asi Mayovky, Verneovky a To všechno vodnes čas (Waldemar Matuška) a Desiree (Annemarie Selinko)... ohmatané hřbety, zažloutlé listy...

A moc jsem z kategorie divná nevyrostla, jen trošku mluvit s lidmi jsem se naučila :-)

0 0
možnosti
Foto

Kategorii "divná" si vymysleli lidé, kteří mají potřebu nálepkovat. Každý má právo být sám sebou v rámci svých možností. Nevím, jestli jsem v nácti letech "někam patřila", dodnes si tím nejsem tak jistá, jenom tuším, kam jsem rozhodně "nepatřila" a nechci patřit.

Díky za přečtení, bež podrbat číču za ušima a těš se na další týden.;-):-)

1 0
možnosti
DV

D49a95v27i75d 87V31l32k

14. 5. 2017 12:47

Falco byl skvělej!!

1 0
možnosti
Foto

No už jsem ho částečně vzala na milost, ale Pink Floydi byli lepší!;-)

0 0
možnosti
Foto

moje oblíbená..R^ asi jsme byly - nebo jsme -stejné, ač mě ale třeba potom dál zrovna Falco fakt bavil Al-vil - dobré jako free pocit.Do folku, který jsem pak kriticky trochu přebrala, najednou vtrhl Dybbuk a Krásné nové stroje, Jasná páka a všechna regé...

V životě mám štěstí...vskutku velmi dobrý a blízký kamarád mého kámoše z Brna je Jirka Černý, s Míťou Ježkem z číslapopisnýhoosm jsem se před čtrnácti dny trochu přiopila po vernisáži spolužáka, je furt stejně rotomilej, Pavlo... ti musim říct... a za čtrnáct dnů si to hasím do Prahy na Díratý Strejce. A tobě hezkou neděli a díky za vzpomínku na mládí.V

0 0
možnosti
Foto

Já jsem pak časem načichla spíš k rocku a folkrocku (rozumný kompromis) a nestydím se přiznat, že jsem pravidelný divák Tvoje tvář... - to co se tenkrát poslouchalo beru celkem s úsměvem. Jo a Diskohrátky (nebo jak se ten pořad v rádiu jmenoval) Jiřího Černého jsem kdysi pravidelně poslouchala a fascinovalo mě, jaký má rozhled, myslím že dost obohatil a rozšířil mé hudební obzory. To jsi fakt šťastlivec, že jsi byla blízko u zdroje. P.S.: Kdo jsou "Díratí Strejci"? To zní zajímavě ;-).

Díky za přečtení a komentář.:-):-):-)

0 0
možnosti
RE

Pavlo, další hřebíček do stloukání krabice spřízněných duší!!R^

Taky důkaz, že peníze nic neznamenají a ta knížka tam na tebe čekala:-)

Jo, kdysi se mládež dělila na veksláky, somráky, slušňáky(tesily) a mě - a máš pravdu, krátce na to přišli folkáči a kotlíkáři. Diskotéky byly i "somrácké", kde hráli Nazarety, Sabbaty, Slejdy ap. Sympatizoval jsem silně se somráky a folkáči:-):-)

http://enders.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=437114

1 0
možnosti
Foto

Já jsem od radikálních folkařů (kotlíkářů) občas zdrhla k rockerům. A máš pravdu, mládež se za našich mladých let dělila na různý skupinky a podskupinky, který se navenek navzájem nemusely, ale občas i "fúzovaly".

Díky za přečtení, na ten článek se ráda mrknu. :-):-):-)

1 0
možnosti
ZS

Začala jsem na vandry chodit po padesátce a folkařka jsem pořád... ;-)

0 0
možnosti
Foto

S vandrama se dá začít kdykoliv a folk je prostě srdeční záležitostV. Díky, Zuzko za nakouknutí.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

R^Sice s hodne dlouhym zpozdenim, Pavli, ale prece se Ti ten sen splnil, a to je dobre. A mimochodem, plout obcas proti proudu je mnohem zabavnejsi, nez se jen stale nechat unaset main streamem.:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak ještě pár snů bych měla, ale to se nesmí říkat nahlas;-). Díky za přečtení.:-):-)

2 0
možnosti
Foto

Ta knížka se nedala sehnat, protože to byla knižní prémie. Teda zadarmo ke knižní edici. No a já jsem byla tehdy knihkupka a odnosila jsem jich aspoň dvacet pro kamarády. :)

0 0
možnosti
Foto

Škoda, že ji tenkrát nevydali znovu. Pro mě je to opravdu prémie, najít ji po tolika letech!:-):-) Díky za nakouknutí.

0 0
možnosti
Foto

Super! R^ Určitě bychom si bývaly rozuměly i v těch "nácti", kdybychom se znaly. Jako bys ten úvod psala o mně. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Díky moc! Tak aspoň že jsme se poznaly teď. :-):-):-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,22
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.