Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Taky jsem chtěl být ošetřovatelem v ZOO. Tu veterinu mě vnucovala máma:"přece nebudeš jen kydat hnůj!!" Až mi to takto vytloukla z hlavy, protože já sveřepě trval jen na tom ošetřovateli:)

0 0
možnosti
Foto

A chtěl jsi k hrochům nebo radši k paovci hřívnaté? Já bych celkem brala tučňáky.;-)

0 0
možnosti
Foto

Život je barevný. :-)

0 0
možnosti
Foto

Tak někdy ano, což je koneckonců dobře. Díky za komentář.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, Jitko. Přeji hezký den.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Veterina už dneska vypadá jinak, než za Herriota.;-) Taky jsem ho ráda četla, ale měla jsem to - tohle nikdy.;-D

0 0
možnosti
Foto

Kláro, díky za nakouknutí. To byly jenom takový naivní dětský představy, z kterých člověk vyroste. Dnes mi bohatě stačí krotit pubertální mládež ve školních lavicích. Na opice a slony se chodím dívat do ZOO.:-):-)

0 0
možnosti

Tak dobře bych se nepopsala - trefila jste mě (až na tu idealistku-realistku - to mám obráceně), dost věrohodně. Poznala jsem se;-D Mám taky plyšového šimpanze (ještě), ale podstatně déle než Vy, Pavlo, tak můžu říct, že se s tou "charakteristikou":-) dá žít docela dobře.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, Marie, za nahlédnutí. Tyhle staré "relikvie" z mládí nám připomínají, jací jsme byli, na čem nám záleželo, atd. Zájmy a přání se v průběhu života mnohokrát změní, charakter, doufám, až tak moc ne.:-):-):-)

0 0
možnosti

Pavli, život je jedno velké překvapení :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Jinak by byl přece jednotvárný. I když některá překvapení bych si možná odpustila.8-o Díky za komentář. Přeju hezkou skoroletní neděli.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

R^Mas spravny pristup k zivotu, Pavli.:-)

0 0
možnosti
Foto

No jak kdy, Honzo. Díky za nakouknutí.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

J30a81n37a 14M10a27j61o14v17á

28. 5. 2017 10:20

Hezké čtení, díky Pavli. A pozdravuj Judy :-)

0 0
možnosti
Foto

Díky, Jani, za přečtení. Judy už je bohužel ve věčných lovištích - moli se na ní pořádně vyřádili.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,22
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.