Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

:-) Přeju Ti Pavli vytrvalost a odolnost plevele v Tvém zápasu se sebevzděláváním VR^

0 0
možnosti
Foto

Díky moc, jestli jsem ty dvě písemky z Lexikologie a Syntaxu napsala, se dozvím až příští týden. No snad jo.;-)

1 0
možnosti
JS

Že Ty se učíš nějaké nemravnosti a nebo v lepším případě zaklínadla 8-o

0 0
možnosti
Foto

Náhodou jsou tam samý užitečný poznatky - např. v Slovotvorbě jsem se dozvěděla nové slovo "krombožinec" = neidentifikované lejno. To se může pro můj další život hodit, ne?;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,23
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.