Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV

D40a75v10i34d 18V85l37k

18. 6. 2017 8:19

Já bych vsadil na klasiku.Chlast je chlast!!!;-D

1 0
možnosti
Foto

Máš recht, takový točený nikdy nevyjde z módy. Co je proti tomu nějaký barevný točítko?;-D

Díky za nakouknutí.:-)

0 0
možnosti
Foto

Minulý, týden jsem se ptala v obchodě, co je to za hit. No líp se uklidním na procházce se psy, ale......;-)

0 0
možnosti
Foto

Přesně tak, není nad procházku v přírodě. ;-) Kdepak nějaký takový vynálezy. Díky za komentář.:-):-):-)

0 0
možnosti
MV

chlazenym napojem myslis, SAMOZREJME, plzen, ze?.....

jinak tohle siditko je megahitem i u nas na vsi - kdo nema - neni

0 0
možnosti
Foto

Díky za nakouknutí, Marku. Jo, jo, vrtivé šidítko se šíří megarychlostí všude, kam oko pohlédne.

P.S: Tím chlazeným nápojem BOHUŽEL plzeň ani jiné pivo nemyslím, já jsem beznadějný nepivař. Dej si jedno (i více) chlazené za mne a měj se krásně. :-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Pavlo, tak to jsem pozadu, vůbec nic mi to neříká...ale budu dál pátrat;-DR^

0 0
možnosti
Foto

Jitko, já nejdu s dobou už nějakých posledních dvacet let. A žiju;-). Díky za nakouknutí, přeji hezký víkedn.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za zajímavý námět. Jelikož nejsem technicky zaměřená, tak jsem tohle téma pojala po svém, každopádně se ráda přiučím, k čemu všemu ten fidget spinner slouží.:-)

0 0
možnosti
Foto

hodlám to vyzkoušet, ale já už nepůjdu zrehabilitovat, už dodýchávám. kdo má rád děti?;-(

0 0
možnosti
Foto

Já jsem to ještě nevyzkoušela, Ivo, stavím se k tomu poněkud skepticky. Děti mám ráda (v zásadě) a teď když si od nich dva měsíce odpočinu, tak ještě radši.;-)Díky za nakouknutí.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

A teď si představ, že někdo nemá prázdniny a final countdown!:-P;-D

O téhle "zázračné terapeutické pomůcce" jsem četla něco jiného...

0 0
možnosti
Foto

Mám prázdiny od studentů, jinak je strávím částečně pracovně, takže to zas až takové terno není. Co jsi četla o tom "zázraku"?;-)

1 0
možnosti
Foto

Když jsem byla já malá, chtěla jsem: mončičáka a hru Vlk a zajíc (to chytání vajíček):-)

0 0
možnosti
Foto

Jo vzpomínám, tak ty jsem taky nikdy neměla, ale to už jsem byla poměrně velká, tak jsem to rozdejchala. ;-) Díky za komentář.:-)

0 0
možnosti
LJ
Foto

R^Pavli, ty uz tu vecicku mas? Ja asi neodolam.;-D:-)

0 0
možnosti
Foto

Ještě ne, tak to budu asi jedna z posledních. Ale nadnesu téma rodině - brzy budu mít svátek a pak narozeniny, tak možná...;-) Díky za nakouknutí.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,23
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.