Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SH

Pavlo, budu se těšit na to, co tě během božských šesti týdnů cvrnkne do nosu:-)

1 0
možnosti
Foto

Diky moc za nakouknuti a to si pis, ze budu fotit. Preju krasny leto.:-):-):-)

0 0
možnosti
DV

D84a81v76i43d 71V64l80k

1. 7. 2017 18:12

Jsi koča jak je vidět na obou fotkách:-)hotový séfie typ

1 0
možnosti
Foto

Dekuji za milou lichotku. Uzij si pohodovou dovolenou a hlavne nevysiluj.:-):-):-)

0 0
možnosti
ZS

R^... vezmeš mě do klubu?

Jsem na tom úplně stejně. Ač jsem se dlouho bránila, chytrý telefon mě neminul. A tak jsem začala zkoušet taky "ta selfie".

Děs-běs, hrůza-sůva, vypadám příšerně asi jako většina lidí na selfíčkách, která se ke mně dostanou na fb. Nepomůže ani aplikace - překrásná tvář - to se ze mě stává navíc ještě gumová panna. Inu nejsem selfíčkový typ a je mi to fuk. A stejně nakonec neodolám, jak se znám, a možná nějaké uveřejním :-)

Pěkné prázdniny, jupííí! Prvních padesát kilometrů na kole včera odšlapáno, na oslavu nejkrásnějšího dne prázdnin. Ode dneška se už začínají zkracovat;-)

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Zuzko, diky za nakouknuti. Ja mam dneska za sebou asi 5 km s plne nalozenym kolem a jsem uplne orvana. No snad to bude bez bagaze lepsi. Uzivej leta.:-):-):-)

0 0
možnosti
MV

fotky kabelky zevnitr me rozesmaly!!! diky, Pavlo a fajnovy prazdniny preju

0 0
možnosti
Foto

No stane se. Diky za komentar a taky se mej fajn.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Pavlo... krásné prááázdninyyyR^R^R^:-),ať pro tebe nejsou vůbec prázdné:-)

1 0
možnosti
Foto

Radko, tobě takyyyyy! Jsem si jistá, že i ty si je, jak se patří, užiješ. Díky za nakouknutí.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

A mně ty selfíčka nějak nejdou... Vypadám na nich zpravidla jak vyoraná myš.;-D;-D;-D TY máš profilovku ze Zoo? Jsem asi nevšímavá...

0 0
možnosti
Foto

Ne, pouze stojím opřená o plakát slonů ze ZOO (viz detail), jinak foceno v pokoji dcer, protože to pozadí se mi prostě líbilo. Díky za nakouknutí. :-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

R^pěkný nejen text ale i ty super fotky na závěrR^ zasloužená karmaR^

0 0
možnosti
Foto

Díky za nakouknutí a přeju hezký víkend, případně dovolenou.:-):-)

0 0
možnosti
JS

:-)Pavli hlavně dodržuj klidový režim, opaluj se, odpočívej a nabírej síly R^

1 0
možnosti
Foto

Ahoj, Jani. Můj klidový režim bude spočívat v šlapání do pedálů a funění na chvostu pelotonu (respektive naší rodiny). Ale jinak si to rozhodně užiju. Díky za komentář a měj se krásně. :-):-):-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,23
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.