Diskuse

Hráběma jsem je sbírala...

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pavlo, krásná vzpomínka, lišky, kuřátka, borůvky a buchty, to byly prázdniny i mého mládí;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Jitko, díky za nakouknutí, taky vidíš názorně jaký asociace člověka napadnou při snídani. :-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Já poznám jen červenou muchomůrku.;-D;-D;-)

Ale buchty umím, sice příprava trvá déle než u té na plech, ale pořád míň matlání než pouťové koláčky.;-)

0 0
možnosti
Foto

No dobrá, tak já to třeba někdy zkusím. Už mám doma pár zaručených receptů. Co se týče těch hub, kdysi jsem sbírala i masáky (což je vlastně muchomůrka růžovka), ale to už si teď netroufnu. Já tomu houbaření už moc nedám.:-):-)

0 0
možnosti
DP

To je zvláštní, že se kynutého těsta lidi tak bojí. Nijak se s tím nepárám, a ještě se mi nestalo, že by se nepovedlo. Zato odpalovaný - ze tří pokusů vyšel jeden. Nicméně nezoufám, jednou se vypracuju. :-)

1 0
možnosti

Máte pravdu. Ale to odpal.těsto není problém udělat. Ale umět ho správně upéct. S tím taky někdy bojuju:-D

0 0
možnosti
Foto

J15a35n36a 39M15a26j29o29v22á

13. 7. 2017 15:08

Pavli, víte, jak se to tak stalo, že je ze mne (mini)mist kynutého těsta? To stačí pořídit si pekárnu, takovou tu, co je na chleba. Ten pečeme málo, ale těsto tam kyne co chvíli. Je to totiž báječně jednoduché a, co je hlavní, zaručené. Prostě všechny suroviny "nakydáte" do pekárny, zapnete program kynutí a jdete kam je libo. No a až pekárna pípne, je hotovo a čeká vás těstíčko jako babičkou třikrát převalované. Fakt. Tak to jen, kdyby se vám to (pro strýčka příhodu) hodilo.

2 0
možnosti

:-))) a jak to dělá většina, která tu pekárnu nemá? Já ji mám, a zase v ní dělám jenom ten chleba.

Kynuté těsto není žádná věda. To patří k běžné "kuchařské výbavě".

Vánočku a mazanec z obchodu neberu:-D A nejen.

0 0
možnosti
Foto

R^lišky tedy houby jsou opravdu nějak čím dál vzácnější-pamatuju jejich nezaměnitelnou vůni a lišky na smetaně to byla lahůdka-stejně jako domácí buchty- no a pak má člověk držet dietu aby zhubl do plavek;-D

1 0
možnosti
Foto

Někde zřejmě ještě rostou - na tajných místech. Kolegyně jednou přinesla do práce lišky na smetaně. Jo a "hubnutí do plavek" to je v mým případě kapitola sama pro sebe. Díky za komentář. :-):-)

0 0
možnosti
JS

:-)Pavli, taky bych si buchty dala, jako Jeník R^R^

1 0
možnosti
Foto

To jako upečený ode mě? No to si troufáš! ;-) Uvidíme :-):-).

0 0
možnosti
Foto

R^Pavlí, snažíš se to sice hezky zamluvit, ale o jednu z těch prvních buchet se hlásím:-)

0 0
možnosti
Foto

A sakra, to abych se je fakt naučila píct, no když tak dám vědět, HonzoR^:-)

1 0
možnosti