Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Petr Janda má každý týden pořad v rádiu --před jedenáctou hodinou dopoledne. A je naprosto skvělý. Přirozený, snad jsem lepšího moderátora neslyšela! Vzpomíná na začátky Olympicu, jednotlivé členy, a co se jim kdy přihodilo - je to moc fajn půlhodinka.

0 0
možnosti
Foto

Díky za upozornění, já rádio moc neposlouchám, ale tohle bych si ráda naladila.:-):-)

1 0
možnosti
MB

Petr Janda, je záhadně příznivý člověk. Legenda, kterou se muzikant stane, když jeho písně zní u táboráků ... Mystifikátor ! I já si myslel, že Rosomák je pták ! Zaslouženě, úspěšný člověk - který zůstal svým ... Nejvíce se mi líbí, kterak vyráží do své blízké hospůdky. Veze si vozíček s aparaturou, kytaru má na zádech ! Viz. https://www.novinky.cz/kultura/412966-sousedanka. Prostě člověk, kterému se podařilo - Vymyslet spoustu nápadů - Háže klíče do kanálu - V noci chodí strašit do hradu - Prostě .sjíždí po zadku - holou skálu života ... ! :-)

0 0
možnosti
Foto

Přesně tak, Miroslave, je to prostě fenomén! Díky za Váš komentář. :-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, to je fajn...více takových dnů, kdy se nestárne;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Máš pravdu Jitko, takový dny jsou k nezaplacení, ale přicházejí jen občas... Díky za nakouknutí, přeju ti hezký den.:-):-):-)

1 0
možnosti
JT

R^ jo, jo, rocková klasika a stálice, určitě příjemné "omlazení";-)

0 0
možnosti
Foto

Já vlastně ani nejsem nějaký skalní fanoušek Olympiku, ale tenhle zážitek stál za to. Díky za komentář.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

J89a50n27a 96M31a98j53o65v45á

16. 7. 2017 23:59

Prima, díky. :-)

0 0
možnosti
LI

Třeba i po hrůza letech je fajn se vrátit. A vstoupit do té samé řeky...)))

HezkéR^

0 0
možnosti
Foto

Ta řeka už tedy není "ta samá", ale člověku se vybaví vlastní mládí a to je docela příjemné. Díky za přečtení.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

R^Tak Olympic je klasika, ne?:-)

Loni jsme se s kamarádkou šly z nostalgie podívat na náš pubertální idol. Bylo nechutné horko, chvíli jsme debatovaly o tom, že určitě někdo zkolabuje a budeme mít po zábavě, pak jsme celou první část koncertu zíraly na nové písničky. Až když po přestávce vybalil ty z devadesátek, bylo nám zase čtrnáct.;-)

0 0
možnosti
Foto

Počasí nám naštěstí vyšlo, ani horko ani přílišná zima a poskakováním se člověk navíc zahřál. Díky za komentář. :-):-):-)

0 0
možnosti
JS

Olympic jsem nějak nikdy nemusela, ale změnilo se to zhruba před patnácti lety, kdy jsem jej díky kamarádovi začala poslouchat a našla v něm zalíbení:-)

Pavli R^

0 0
možnosti
Foto

No vidíš a já jsem si od dob svého mládí dala s Olympikem zhruba dvacetiletou pauzu a najednou zjišťuju, že je pořád ještě můžu.;-) Díky za nakouknutí.:-)

2 0
možnosti
Foto

R^kdo poslouchá nestárnoucí Olympik nikdy nezestárne;-D

a radost ze života je proti stárnutí ten nejlepší lék:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky, Libuše, za milá slova. :-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

R^Pavli, tak tohle je pro me srdcovka. V te Skalici jsme meli chalupu a na Olympicu byli mockrat.:-)

0 0
možnosti
Foto

Takže tušíš, jaké to je omládnout. ;-) Díky za přečtení.:-):-):-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,23
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.