Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Petr Janda má každý týden pořad v rádiu --před jedenáctou hodinou dopoledne. A je naprosto skvělý. Přirozený, snad jsem lepšího moderátora neslyšela! Vzpomíná na začátky Olympicu, jednotlivé členy, a co se jim kdy přihodilo - je to moc fajn půlhodinka.

0 0
možnosti
Foto

Díky za upozornění, já rádio moc neposlouchám, ale tohle bych si ráda naladila.:-):-)

1 0
možnosti

Jo, je to fakt moc příjemný poslech.

Na Dvojce, v sobotu - 11.30h.

1 0
možnosti

:-D jsem se upsala...10.30h.

0 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,22
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.