Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Včera jsem celých dvacet minut cestovala poměrně prázdnou KLIMATIZOVANOU tramvají. Skoro se mi nechtělo vystoupit.:-)

0 0
možnosti
Foto

Bohužel některý typy tramvají zatím ještě klimatizovaný nejsou. Díky za komentář.:-)

0 0
možnosti
Foto

Já chci prázdniny!!!

Ten kluk za to nemůže. On ví, že tohle nesmí, ale až po činu.;-)

0 0
možnosti
Foto

Ale byl fakt vtipnej! ;-) Díky za nakouknutí.:-):-):-)

1 0
možnosti

Moc zajímavý vyprávění o "nezbedném" klukovi a chápu, že Tě poslední hláška dostala a že zrovna Ty si konec prázdnin ještě nepřeješ;-)

0 0
možnosti
Foto

To teda nepřeju!;-) Ale běží to nějak rychle. Díky za nakouknutí, Honzo.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

R^Pribehy z tramvaje, ty mam rad. Hezky napsano, Pavli:-)

2 0
možnosti
Foto

Díky, Honzo. Tramvaj a jiné dopravní prostředky jsou můj neustálý zdroj inspirace. Tam se stávaj věci, který nevymyslíš.:-):-):-)

3 0
možnosti
Foto

No krásný! Klučík si potřebuje ty prázdniny užít se vším všudy, s odřenými koleny, třeba i zlomenou rukou, ale bude mít nač vzpomínat;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Tak se zlámanýma rukama naštěstí nemám moc zkušeností, mám doma dvě hodný holčičky (pardon, už slečny), ale občas se ve třídě setkám s podobným hyperaktivem - je to náročný.;-D Díky, Jitko, za komentář.:-):-):-)

1 0
možnosti

R^Parádní Pavlin Prožitek Popsaný Precizně V:-)

Pěkné Poděkování Pozdravení :-)

0 0
možnosti
Foto

Príma, díky za nakouknutí. Jdu se něčím svlažit...:-P. Hezký zbytek tropického večera. :-):-):-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,22
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.