Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV

D28a93v80i72d 16V90l37k

15. 8. 2017 20:07

Hezká vzpomínka:-)

0 0
možnosti
JT

Moc krásně zpracovaná vzpomínka:-), člověk při luštění občas valí oči.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji. To je tak, když člověk občas uklízí šuplíky a vypadnou na něj dávno zapomenutý věci.

Přeju ti hezký den, Honzo.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavli, tohle povídání je báječně napsané a moc s ti povedlo, smála jsem se tak, že jsem málem spolkla kartáček na zuby. Díky.R^

1 0
možnosti
Foto

Jani, jsem moc ráda, že ses pobavila, ještě že sis nezpůsobila žádné zranění.;-) Díky za komentář a přeju ti hezký den.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

R^taky radši luštím postaru:-)

1 0
možnosti
Foto

No jinak to snad ani nejde, ne?;-) Díky za návštěvu.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

R^A když jsi luštila pořád ve stejném časopise, ta slova ses naučila.;-D I když já jsem měla radši osmisměrky.;-)

2 0
možnosti
Foto

To je na mě moc komplikovaný - osm směrů! Já zvládám jen vodorovně a svisle.;-D

Díky za nakouknutí.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

R^Kolega se mě tuhke ptal, proč pořád luštím postaru sudoku a nepoužiju na to program. Hm, asi sám nikdy nic neluštil;-)

1 0
možnosti
Foto

Přesně, já dělám spoustu věcí "postaru" a vyhovuje mi to!;-) Díky za komentář.:-):-):-)

2 0
možnosti
Foto

Pavlo, hezký! R^To já jsem si dělávala zkratky vtipů tak, abych si je pamatovala. Ale zkratky zněly třeba jen..."okno,... závist,.. u zubaře"...nikdy jsem si pak nemohla vzpomenout na skutečný, celý vtip;-D

2 0
možnosti
Foto

Zkratky to je dobrá věc, když si člověk zapamatuje, co znamenají.;-D Křížovky údajně zlepšují paměť, tak nevim... Díky za přečtení.:-):-):-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,23
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.