Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ty jsi prostě, holka milá, milá holkaR^... jestlipak to víš?:-)V(božemuj to zní jako od Miloušejakeše):))) a já to přitom myslim nejopravdověji.

1 0
možnosti
Foto

Díky moc, Radko, ty jsi taky hodná holka, že jsi sem zabloudila. S tím Miloušem to neberu vážně, kdo by ho po tolika letech citoval.;-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

To nemá chybu. Úžasný článek!!! Vždycky, když mi bude smutno, vrátím se k němu a bude líp.R^

1 0
možnosti
Foto

Díky moc, Zdeňko, takovýhle komentář zahřeje...:-):-):-)

Hezkou něděli přeji.

1 0
možnosti
Foto

R^už jen ty vůně co jste popsala v počátku-borůvky, sušené houby a připálené špekáčky-nádhera:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Děkuji Libuše, houby už bohužel nesuším, borůvek jsem letos měla tak půl hrnku a špekáčky mám nejradši středně opečené - časy se mění, vzpomínky zůstávají. (Tedy nechci, aby to znělo nějak papeticky)

Hezký zbytek víkendu.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

R^Stripecky detstvi by si mel clovek v sobe uchovat navzdy, Pavli. Docela ses trefila, zrovna dnes jsme si se Sonou na medvidka Pu vzpomneli:-)

2 0
možnosti
Foto

Díky za nakouknutí a přeju hezký zbytek víkendu.R^:-):-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,22
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.