Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-D Perfektní... R^ Karma. Něco podobného jsem před lety prožíval taky. Teď už jsem v klidu a smířen, je mi jednašedesát a žiju. Držím Vám palce, abyste v úsilí přežít vydržela a aby se Vám dařilo.

0 0
možnosti
Foto

Děkuju moc, naštěstí v tom nejsem sama, komu je "skoropadesát". Tak snad to ve zdraví přežiju.:-):-):-)

0 0
možnosti
MV

ja se zrovna sprchoval, kdyz ty tri RVALY jedna pres druhou....a pak jsem zjistil, ze je to podle Obermannovy a tak jsem televizi vypnul a pustil muziku

ale u tebe, Pavlo jsem si pocet!

1 0
možnosti
Foto

Mne na tom seriálu zaujala jen ta vana. Kdo napsal scénář, jsem si přečetla až potom.;-D

Díky za nakouknutí, Marku. Přeju ti hezký den.:-):-):-)

1 0
možnosti
RP

Naopak padesátka je úžasná, děti odrostlé, máte na sebe konečně dost času. I ta šedesátka se dá relativně při dobré péči v pohodě přežít:-).A mám známou, které bylo sedmdesát a když nedávno v při nějakém příspěvků v televizních novinách řekli výraz " sedmdesátiletá vetchá stařenka " tak se hrozně urazila... dodneška to komentuje slovy...já jim dám vetchá stařenka;-D

1 0
možnosti
Foto

Jedna věc je jak tenhle "pokročilý věk" vnímá všeobecné mínění: je starý/á, je za zenitem,.... až po "vetchou stařenku/starce". Druhá věc je, jak to prožívají ti "zralým věkem postižení". Určitě zdaleka nepatří do šrotu a mladí "cucáci" se mají od nich ještě co učit. Díky za komentář, Radko.:-):-):-)

2 0
možnosti
ŠM

tak na to v TV nekoukejte..stačí zmáčknout čudlik...ten sitcom je slabota...čekala jsem lepší výkony, bohužel...:-/

PS: příští rok mi bude 50...ale tak trapná,jako hrdinky sitcomu nebudu!;-)

0 0
možnosti
Foto

Byla jsem zvědavá. A znáte to, kdo je zvědavý, bude brzy... To bych nerada.;-D Díky za komentář a věřte mi, já si většinou trapně nepřipadám. Jsem zkrátka normálka ženská, doufám.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

R^Pavli, na skutecny zacatek zivota si budes muset jeste deset let pockat, mam to vyzkousene. A na TV se vykasli, stejne tam nic poradneho neni.:-)

4 0
možnosti
ZH

Poraženecké kecy.

Pokud se rozhodnete vydat na dráhu alkoholika v 16, pak to zmáknete během několika málo týdnů. Pokud se pro tuto kariéru rozhodnete až v 50, pak prakticky nemáte šanci se jím stát až do konce života. Tedy, mejdan opravdu začíná! :-)

2 0
možnosti
Foto

J27a69n42a 12M27a11j60o56v66á

29. 8. 2017 22:21

Ty jo, to je skvělá teorie, jdu si nalít.

0 0
možnosti
Foto

Váš článek je vtipný a inspirativní i pro pány. Hned se cítím lépe. Karma !

1 0
možnosti
Foto

Tak to mne moc těší. Díky.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

J38a75n43a 35M18a54j39o54v45á

29. 8. 2017 21:28

Neviděla jsem, Pavli a ani to nebudu dohánět, do konce týdne mám báječný každodenní program a pak už to nebude mít cenu. Ale pobavila mne "televize na uhlí". U nás zas máme dobu, že "to byly ještě počítače dřevné a šlapací".

Pade je mi příští rok. Hodlám se proflámovat létem...

0 0
možnosti
Foto

Užij si ten báječný týden, jak nejlépe dovedeš a díky za nakouknutí.:-):-):-)

"Televize na uhlí" je hláška z jedný starý hry divadla Sklep.

0 0
možnosti
DV

D33a85v72i96d 62V66l11k

29. 8. 2017 21:01

Jo hezky jsi to napsala.Já si myslím ,že 40- 60 jsou absolutně nejlepší roky. Sežeru ráno svý tři prášky ale jinak jsem pořád ten chlápek co dřív. Jen mi chybí pár vlasů,ale taky jsem vyrovnanej, klidnej, zodpovědnej, umám vydělat prachy a neutrácím je za blbosti a nepotřebuju si furt s někým porovnávat pindíky. Jsou to moc fajn roky a že stárnu NO A CO??? Já přece zraju!!! A tobě :-)V Jsi fajn ženská i s třema brejlema. Jo a ten blog bude v Zaujálech.

5 0
možnosti
Foto

Díky moc, Davide. To je fajn, že jsi přesně takový. Jsme holt dobrej ročník.;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,23
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.