Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Zdravím, hezká pokoukaná.:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, jsem ráda, že se líbí.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Tak, kdybych místo svých opulentních hostin požila cosi burčáku, možná by asymetrický špek byl vyřešen ;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Ale víte, co má ten burčák kalorií? Vždyť je to samý cukr. Já bych ten "asymetrický špek" zas tak neřešila, člověk přece potřebuje nějaký zásoby na zimu, Ivo. Díky za nakouknutí.:-):-)

0 0
možnosti
MV

strechu nad zemedelskym muzeem jsem zaznamenal a chystam se. a Sykovovy vetraky miluju!!!

0 0
možnosti
Foto

Ta střešní zahrada je nádherná, to s tebou souhlasím. Díky za nakouknutí. Přeju hezký den, Marku.:-):-):-)

0 0
možnosti
DV

D55a75v43i48d 13V69l42k

10. 9. 2017 18:22

Pavli, já myslel , že pražský kroj jsou dvě plné igelitky plné domácích polních plodin z návštěvy od příbuzných na venkově;-D

2 0
možnosti
Foto

Tak to je spíš "pražský folklór", ale já měla na mysli nějaké ty vyšívané hadérky, pentle, střapce, čižmy, kordulky... ani nevím, jak se to všechno jmenuje.;-)

Díky za komentář.;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Teda Pavlí, dožínky a piknik na střeše, to jsem ještě neviděl. A ta fotka rozmazané slepice za zaostřeným pletivem má něco do sebe.:-)

1 0
možnosti
Foto

Ta byla neúmyslná, fakt.;-) Díky za návštěvu.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

J50a56n41a 74M36a39j41o72v63á

10. 9. 2017 16:51

Tak co třeba příští rok na dožínkách u nás?

1 0
možnosti
Foto

Príma, kde to je tam "u vás"?

Díky za nakouknutí.:-):-):-)

0 0
možnosti
TG

R^V Praze mám vnoučata a Technické muzeum je výborný nápad. Na dožínky raději ne, nemusel bych je nalézt v té slámě....

1 0
možnosti
Foto

Ale víte jakou měl ten klučík radost, že se mohl celý zavrtat do slámy (před Zemědělským muzeem)? Kde jinde se Vám v Praze něco takového poštěstí?;-)

Děkuji za nakouknutí.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavlo...tak tohle mne fakt zlepšilo náladu deště a neděle,co už zas kouká spíš do zejtra:-)R^ hezký

1 0
možnosti
Foto

Mám radost, když mé amatérské snímky někomu zlepší náladu. Tak ať je ten příští týden znesitelný, Radko.

Díky za komentář.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

R^Dožínky už nejsou o té slámě, ale o oslavách.;-)

0 0
možnosti
Foto

To víš, my Pražáci nemáme o těchhle věcech šajnu.;-) Díky za nakouknutí.:-):-):-)

Ale ten burčák byl dobrej.

1 0
možnosti
JS

Pěkný zážitky, Pavli a ty výhledy R^ Užij burčáku ve a ku zdraví :-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Díky za nahlédnutí, s tím burčákem to nesmím přehnat - zítra zkouším u opravných maturit. :-):-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,22
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.