Diskuse

Pocem, Pepo!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J97a45n92a 87M71a95j32o51v25á

11. 10. 2017 7:31

No jo, jak se do všech těch Pepíků do tak tří let otiskneme, takoví budou....

1 0
možnosti
Foto

Nechtěl spát, tak musí nakupovat? To by ho jako nechala doma spát samotnýho???;-O8-o Trochu OT, ale včera si nějaký exot fotil holčičku sedící v čekárně, její maminka nakupovala na volném prodeji. A pak na maminku ječel, že ji tam nechala bez dozoru, že zavolá policajty a ty fotky mazat nebude, je to důkaz už nevím čeho. Fakt děsná scéna.:-/

2 0
možnosti
Foto

Tuhle repliku matky jsem taky nějak moc nepochopila, ono tedy nad mé chápání bylo více věcí:-(. Tvůj zážitek je taky docela síla.

Díky za nakouknutí a komentář.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pocem,Pavlo, něco pošeptám...jak tak mají už všichni v uších, že máme svý práva, mamky v mateřskejch řeší osobnosti svých dětí do vytoćených pohledů ..pocem, nikomu to neřikej,ale myslim, může bejt ještě i hůř.:-):-) zdravím tě

2 0
možnosti
Foto

Nikomu to neřeknu;-), ještě bych dostala do tlamy! Díky za čtení a taky tě zdravím.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Nejen Pepa i přihlížející evidentně trpěli. :-/

Díky moc za nakouknutí, Marku.:-):-):-)

0 0
možnosti
VV

Misto pocem Pepo, jste to klidne mohla nadepsat ovoce nepada daleko od stromu. A s takovymi maminkami se setkate po celem svete.

2 0
možnosti
Foto

Já mám ráda aliteraci. Ale to máte pravdu, říká se "Jaká matka, taková Katka" - asi to platí i o Pepovi. Ale kdo ví, může z něj vyrůst i fajn chlap. Díky za komentář.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

sem zlobil všude možně, jen ne v řetězcích:-)

2 0
možnosti
Foto

A už jsi z toho vyrostl?;-D

Díky za čtení.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Inu, jsou matky a matky. A je pak na každé z nich, jaké ovoce sklidí;-)R^

2 0
možnosti
Foto

Když já bych tomu Pepovi moc přála, aby měl šanci být jiný než jeho matka. Stalo se to před čtyřmi lety, takže teď je, počítám, školák a kdo ví, jak to s ním vypadá dnes.

Díky za komentář, Jitko.:-):-):-)

1 0
možnosti
JT

R^ teď bychom řekli "chudák Pepa", takovou matku mít, za pár let se to může obrátit. Chudák matka, ale ten bič si na sebe plete sama. Za chyby se platí.

1 0
možnosti
Foto

Je to tak, Honzo. Jak jsme si je vychovali..., znáš to. Díky za návštěvu.:-):-):-)

0 0
možnosti
JS

R^ jednou si Pepa nenechá nic líbit ani od matky. Ale to už bude mít místo lopatičky zřejmě rýč ;-)

3 0
možnosti
Foto

Ale kuš! (Chci říct: ale no tak!) Já jsem v Pepovi mladistvého delikventa zatím neviděla, spíš ta matka by zasloužila pár... No rýčem doufám ne!8-o

Díky za nakouknutí.:-):-):-)

1 0
možnosti
RE

"Slušný a vážený občan" - této mety jsem se kdysi děsil, dnes už ne, neb jsem zůstal stejný:) Zdravim Pavlo a přidávám taky něco na téma "Baby sitting":-)

https://enders.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=499144

0 0
možnosti
Foto

Zdravím, Romane, díky moc za komentář. Tvůj blog si ráda přečtu.:-):-):-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.