Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

mně zase kleklo koleno, a to doslova:-)

0 0
možnosti
Foto

Tak od toho snad kolena jsou, aby klečela, ne? Horší by bylo, kdybys ho nemohl narovnat!;-)

Díky za přečtení.:-):-):-)

0 0
možnosti

T78o13m43á40š 31G77a58y61e26r

20. 10. 2017 10:57

:-)R^Vyléčení dokonce bez kartičky ZP a přítomnosti lékařů - zkrátka vyšší level moderní terapie...

1 0
možnosti
Foto

Přesně tak, stačí se tak trochu nas.... a méně závažný problém je vyléčen. Bohužel neplatí vždy.:-( Díky za nakouknutí.

1 0
možnosti
Foto

R^Aha, tak stačí jeden (nemám správný a mazání odolný výraz) a seš vyléčená.8-o;-D Podle nadpisu jsem si říkala - další!;-)

1 0
možnosti
Foto

Tohle je skutečná příhoda, žádná fikce, ale stala se před 4 lety. Pouze ten nadpis jsem účelově pozměnila. Díky za komentář.:-):-):-)

1 0
možnosti

Recyklace na 1*R^:-):-):-)

Z počátku jsem si myslela, že jsi také lehla jako já včera, tak ať Ti zdraví slouží:-)

1 0
možnosti
Foto

No naštěstí jsem nelehla, tohle je jeden z mých nejstarších textů, který jsem opět vytáhla na světlo. Přeji brzké uzdravení - zkus nějaká zaříkávadla, byliny, čajíčky, česnek či zázvor.;-) Dík za nakouknutí.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, krásný!;-DNení nad to, najít svůj hlasR^

1 0
možnosti
Foto

Díky, Jitko, máš pravdu. Tak za hodinku či dvě jdu jeden svůj hlas odevzdat - doufám, že ho pak opět neztratím, až uvidím výsledky.

Přeji hezký víkend.:-):-):-)

1 0
možnosti

takze dneska krk v cajku...no zaplatpanbu!

1 0
možnosti
Foto

Krk naštěstí jo, tedy jsem trochu nakrknutá, že nevím, koho volit, a možná že později opět přijdu o hlas či iluze.:-/

Přeji pohodový víkend a díky za komentář.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

R^Tohle jsem zažil v metru na hlavním nádraží. Nějaký týpek začal vztekle nadávat revizorovi, ale měl smůlu, za revizorem se vynořil policajt. Doktorům se vyhýbám, jak to jde, protože nechci zbytečně utrácet dovolenou, respektive sick days.;-)

1 0
možnosti
Foto

Jo, revizorům nezávidím, i když mne štvou. Zrovna když spěchám a mám tramvajenku kdesi v hlubinách tašky, tak mne musí zastavit, ale jinak mne většinou ignorují - asi vypadám moc poctivě.

Díky za nákuk, těším se, až se uvidíme zítra.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

R^:-). Ale dneska by ten revizor asi nevystoupil, většinou má za zadkem dalšího. Jinak – také už mě nekontrolujou. Co s babou? Hezké mladé holky mají přednost:-). Že bych začala jezdit načerno;-)?

0 0
možnosti
Foto

Mě kontrolovali za posledních pět, šest let myslím jednou. Když jsem jela na dvoudenní sympozium do Mikulova s batůžkem.;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS