Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Léta praxe.;-) Ale stejně myslím, že každý rodič má svůj vlastní "návod", jak na to... je to cesta plná pokusů a omylů.

Díky za nakouknutí, Ivo.:-):-):-)

0 0
možnosti
DS

Pavli, občas je to těžké, ale asi je třeba si opakovat, že jednou se tomu společně zasmějem. Moje starší děti prokládaly svou pubertu hláškama s Červeného trpaslíka, takže jsem si občas jako mimoň připadala já. Na třetí pubertu máme ještě dost času, máme za sebou teprve "jáství" ;-D

1 0
možnosti
Foto

Třetí pubertu už zvládneš levou zadní, jsi zkušená matka. U nás to naštěstí neprobíhalo nijak bouřlivě, navíc jsem zocelená tím, že se mezi puberťáky pohybuju dnes a denně. Díky za komentář, Dášo, a měj se hezky.:-):-)

1 0
možnosti
IM

I61v93a 18M44a18r72k15o32v38á

28. 10. 2017 8:21

Nojo, na pubertu jsou všechny rady krátký, vždycky něco překvapí:-) Docela mě pobavila Marge Simpsonová, kterou jsem tuhle zaslechla z TV: "Celej život jsem se uplně zbytečně strachovala málo pravděpodobnými katastrofickými scénáři, které by mohly u mých dětí nastat." Pěkný víkend:-)

1 0
možnosti
Foto

Život by byl nuda, kdyby v něm nebyla neustálá překvapení. Katastrofické scénáře si nepřipouštím, krize řeším operativně, až když nastanou, neb ty člověk prostě nenaplánuje.

Díky za nakouknutí a taky přeju hezký víkend, Ivo.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

R^Tak začínám uvažovat, kdy jsem fakt dospěla... No, bylo to o dost víc, než 18.:-)

1 0
možnosti
Foto

Klári, neboj, já jsem (možná) dospěla až tak ve 30.;-) Dík za nakouknutí.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

R^tak jám mám už dospělého syna-ale dospělý je spíš jen kalendářně:-)

jak to že jsem tě na té autogramiádě neviděla?8-o

zuzku, mirku, marka i dášu jsem poznala hned ale kde ses schovávala?

1 0
možnosti
Foto

Já jsem se nikde neschovávala, tak jsme se možná minuly. Díky za nakouknutí, Libuše.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

J48a77n80a 57M81a93j95o73v34á

27. 10. 2017 19:01

U nás už po pubertách. Není to špatné, když je s nimi zase řeč -))

1 0
možnosti
Foto

Snad si na to zvyknu, až budou dospělé.;-) Díky za komentář, Jano. Hezký víkend.:-):-):-)

0 0
možnosti
LI

Jednou jsem jela s jedním mým potomkem v tramvaji. Koukám z okna, ale jsem napomenuta (potomkem), proč tak zírám 8-ona (jeho, její) kamarádku, která právě nastoupila.

Byla jsem jednoduše "nemožná;-D matka."

Takže, bude líp...)))

1 0
možnosti
Foto

To jsem občas taky, "nemožná" matka, zřejmě si tím musí projít každý rodič.:-) Díky za přečtení a komentář, Ludmilo.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

J85a83n 24P54r22a18ž98á60k

27. 10. 2017 17:34

R^V pripade nouze lze zkusit inverzni metodu. Vychvalit pred teenagerem to, co nechceme, aby delal, chtel koupit atd. Nejde to pochopitelne u vseho a zdaleka ne vzdy to zafunguje, ale obcas ano.:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak to jsem ještě nezkoušela, tak nevím, jak to funguje. Díky za tip, Honzo.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

R^Pavlo, já myslím, že v podstatě z té puberty nevyjde nikdo;-)

1 0
možnosti
Foto

Moje řeč, Jitko, i na mě to občas znovu přijde. Ale nebyl by ten život nudný, kdybychom si tímhle neprošli?;-)

Díky za nakouknutí. Gratuluju k výhře knihy. Já nesoutěžila, došla jsem si pro ni osobně.:-):-):-)

2 0
možnosti
JS

;-)klidně recykluj, mě to pobavilo ;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Už není co, naštěstí. Teď už jen plasty, papír, sklo a tak... Díky za nakouknutí.:-):-):-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.