Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^taky nemusím mít všechno:-)

1 0
možnosti
Foto

žádný nervy...nejkrásnější jsou pro chlapy stejně ty brilianty dva, který tam jsou, i když podprsenka za tři, pět , osm, dvanáct i devadesát "kilo" letí na zem:):-) nesnáším, když ženské neumějí říct tak hezký věci jinak než kozy.Opravdu to nemám ráda... mám ráda v tom případě tvou zdrženlivost:-)

1 0
možnosti
Foto

No snažila jsem se být "decentní" v rámci možností. Já tenhle výraz taky nesnáším. Díky za nakouknutí, Radko.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, při ranní kávičce jsem se hezky pobavila;-)R^

1 0
možnosti
Foto

To jsem ráda, že se ti to líbilo. Je to trochu "lechtivé" téma. Přeju hezký den, Jitko.:-):-):-)

0 0
možnosti
MK

M24i73l87a46n 76K92e48s63l

5. 11. 2017 21:36

Starý vtip.U soudu.Ten člověk mi ukradl dvě stovky.Kde jste je měla.V podprsence.To jste proti tomu nic nedělala?No,já jsem myslela,že má jiné úmysly.Kolik asi chmatáků s jinými úmysly by se snažilo vyloupnout nějaký ten karát z dvoumilionové podprndy?

1 0
možnosti
Foto

Nevím, jak moc by to bylo obtížné uloupnout si trochu toho zlata - možná má slečna bodyguardy. ;-) Díky za komentář.:-)

0 0
možnosti
DV

D64a12v34i11d 93V84l57k

5. 11. 2017 18:28

Kruci a nestudí to???

2 0
možnosti
Foto

No vidíš, to mne nenapadlo!;-D;-D

1 0
možnosti
LI

;-D;-D;-DNěkdy z těch hovorů, mimoděk vyslechnutých, mi jde hlava kolem. Je vidět, že nejen mě... A tohle obriliantované prádelko mě taky moc zaujalo. A chtěla jsem o tom napsat. A Vám se to povedlo, móóócR^

2 0
možnosti
Foto

Děkuju, Ludmilo, móóóc.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Tak za dva mega, a ještě dolarů, taky radši nahoře bez.:-) Navíc vypadá, že sice bude hezká, ale nepříliš praktická.;-)

1 0
možnosti
Foto

Představ si, kolik ten módní kousek asi váží - dost možná, že více než to samotné poprsí té modelky.;-D Díky za nakouknutí.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

R^Pavlí, pobavilo, to se Ti moc povedlo:-)

Za sebe můžu říct, že se mi líbí takové ty úplně obyčejné a hlavně to, co skrývají;-)

2 0
možnosti
Foto

Díky za komentář, Honzo. Mě se zase líbí takové ty praktické a pohodlné, a hlavně cenově "dostupnější".;-):-):-)

1 0
možnosti
JS

;-D;-D;-D R^

Pavli, kloboukosklonR^!;-D

P.S.: valičkování - výraz zřejmě vymyslel Jára Cimrman čtoucí ze záhrobí Marka Valička, poněvadž rozpoznal zcela jasně, že valičkovat = naslouchat ;-D

1 0
možnosti
Foto

Tak přiznám se, já odposlouchávám, co se kde šustne, už hodně dlouho. Začala jsem s tím ještě v dobách, než jsem objevila blog na iDnes, ale slovo "valičkovat" se mi prostě líbí.;-)

Díky za nakouknutí.:-):-):-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,23
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.