Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak to už je rok, co jsem tě přemlouvala, abys byla online?;-DR^

1 0
možnosti
Foto

No jo, letí to, je to na chlup rok. Díky za zastavení.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

mně bohatě stačí blog a vidím... odstrčím někoho, kdo stojí vedle..protože chci něco dopsat, rychle honem ted nakreslit...nedělám se lepší, štvu se.. vadim si...vim toa chci s tim hnout.... a tobě karma:-)

1 0
možnosti
Foto

Jo blog, to je zase zase jiná droga. Ale tam mi ten kontakt s lidmi připadá tak nějak "skutečnější" než na FB. U blogu musím přemýšlet. Díky za komentář, Radko.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

R^mám to podobně-rozcházím se s ním a zase se k němu navracím- má své klady i zápory-pěkně a vtipně jsi to pojalaR^

0 0
možnosti
Foto

Never ending story. :-/ Díky za komentář, Líbo.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

R^tu odvykačku potřebují také, no co už.Moc hezké čtení.R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám, Danko, za přečtení. Přeju hezký večer.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

R^Tak tak. Našla jsem spoustu "starých" kamarádů, co se postupem let vypařili, dají se tam udržet kontakty s lidmi vzdálenými, ale nic se nemá přehánět. Za dnů pracovních mám večerní "síťovou hodinu", ale málokdy se aspoň nekouknu i dřív. Asi budu muset přitvrdit!;-)

2 0
možnosti
Foto

A víš, kolik času proflákám online já? Pak nestíhám jiný věci. Chtělo by to nějakou odvykačku. Ach jo.:-/

Díky za nakouknutí.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

R^Nepřeháníš, Pavlí, vůbec. Člověk se muže s někým znát na dálku třeba tisíc let, ale pokud ho nepozná z oka do oka, tak ho vlastně nezná:-)

2 0
možnosti
Foto

Díky, Honzo, za nakouknutí. Jsem ráda, že jsem tě poznala "z oka do oka", já mám raději osobní setkání a nechci se nechat lapit do virtuálních sítí.:-):-):-)

2 0
možnosti
RE

A to se furt říkalo, že nadcházející "Age of Aquarius" bude o větší komunikaci a potlačení sobectví jednotlivce. Těšil jsem se na to, ale takhle!??:-)

1 0
možnosti
Foto

Romane, pořád je na co se těšit. Přece se naše generace nenechá převálcovat nějakým FB a jinými sítěmi.;-) Horší to maj' ti mlaďoši.

Díky za komentář.:-):-):-)

1 0
možnosti
JS

R^hned jsem tušila xichtokníhu a nemám o Tebe strach, pošolícháš a půjdeš ;-);-)

1 0
možnosti
Foto

No někdy vydržím "šolíchat" i hodinu. Je to fakt časožrout! Díky za nakouknutí a přeju hezký večer.:-):-):-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.