Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

bezezbytku souhlasím:-)

1 0
možnosti
Foto

Pavli, perníčky, vanilkové rohlíčky, linecké ... musí být ;-D

Ale vloni jsem dobu před svátky, mezi svátky a po svátkách trávila s kočkou na veterině, doma ji krmila injekční stříkačkou, dokonce 3 dny aplikovala injekce. Bylo to stresující, neboť jsem jednou naočkovala málem sebe ;-D Nestihla jsem ani kapra, ani nějaké vánoční čančání, tak byly jen normální řízky a salát. A vůbec nic se nestalo.

Kočku jsem stáhla hrobníkovi z lopaty a letos si společně pochutnáme na tom kaprovi. :-)

R^

1 0
možnosti
Foto

Díky za komentář, Ivo. Snad se to nakonec nějak všechno stihne - hlavně v pohodě.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

S dárky to máme jednoduché, výzva je jen vejít se do předem určené částky. Ale nekonečnou komedii na téma "máme se rádi" bych zrušila s chutí. A radši půjdu na ten svařák s holkama, jsem zvědavá, kolik jich zas nebude pít.;-D Probereme můj osobní život, než dámy uznají, že bude lepší bavit se o něčem, co existuje. A cukroví tak dva, tři druhy úplně stačí.;-)

Jo, to mi došlo, že to bude těsto na cukroví... A tipovala jsem, že nikoli domácí.:-)

1 0
možnosti
Foto

Bylo domácí a ten balíček vypadal fakt podezřele (myslela jsem, že jde o keramickou hlínu, ale proč v lednici?).;-) Ale byl to příjemný šok, že už mám tak velký děti, co se samy od sebe pustily do pečení. Díky za nakouknutí.:-):-):-)

1 0
možnosti
DV

D62a37v19i81d 58V80l38k

23. 11. 2017 16:03

Jo a karma PavliR^R^

1 0
možnosti
DV

D23a20v97i16d 96V59l11k

23. 11. 2017 16:01

Pavli a u nás je čoveče ticho po pěšině. Nic se nepeče a já se bojím zeptat, jestli se vůbec začne??? Aby mě neudali do toho Mee too víš.

0 0
možnosti
Foto

To teprve začne, Davide. Pokud se pečou perníčky, tak to se musí měsíc dopředu. Neboj, hned o víkendu tě manželka začne úkolovat, těš se. ;-DDíky za čtení.:-):-):-)

1 0
možnosti
MV

vanoce jsou ten vecer, kdy je doma dobre a sedne se ke stolu a lidi si daj pred jidlem pusu - to vsechno ostatni jsem uz zrusil a funguje to naramne

uplne s tebou soucitim, Pavlo

4 0
možnosti
Foto

Přesně tak to cítím, Marku, Vánoce jsou o pohodě, milé atmosféře, lidech kteří se mají rádi, atd. atd. Tak proč všechny ty "šaškárny" (sorry ten výraz) kolem?

Díky za nakouknutí.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

R^S Tvými návrhy souhlasím, Pavlí. A to těsto byl fajn nápad:-)

1 0
možnosti
Foto

Ty perníčky nějak odstartovaly předadventní čas u nás doma. Bylo to moc milé fajn. Díky za přečtení, Honzo.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

R^člověk musí vnímat jen to chce-reklamu okamžitě přepínat

koťátka mají na TV MňauR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Což o to, reklamy už jsem se naučila vytěsnit, ale "blbá" vystresovaná nálada se blbě "přepne na jiný kanál". Díky za komentář, Líbo, měj se fajn.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Pavlo, nevnímám reklamu a předčasný cingrlátka. Ty rozhodně vánoční náladu nepřinesou. Až zavoní moje první upečené cukroví, a za zvuku Purpury a dalších vánočních koled, teprve se "tiše a ochotně" dostávám do slavnostnější nálady. Při tom všem vzpomínám...jak jsme hňácali těsto, povídali si a těším se na své blízké;-)R^

2 0
možnosti
Foto

Závidím ti, Vánoce na vsi jsou určitě větší pohoda než ty stresy ve velkoměstě, tak snad se časem taky uklidním a vychutnám si slavnostní náladu. Já už se fakt nikam neštvu, ale stejně nic nestíhám. Díky za komentář, Jitko.:-):-):-)

1 0
možnosti
JS

R^VVánoce nejsou o penězích, dárcích, ale o zvýšené pospolitosti a právě té náladě z ní - být s blízkými, je dárek dárkůR^

2 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.