Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^karma a přání ať je zas líp-a nejsi v tom sama sdílím mnohé z těch pocitů, které jsi tak perfektně popsala

stejně jako Klárka tu péefku dodatečně vyhledám a olajkuju:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky Líbo za nakouknutí, taky ti přeji lepší zítřky - ono to jde ze začátku trochu ztuha.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Tak se hezky koukni na tu tvoji pracně vytvořenou péefku, a máš to.;-) Si ji snad na tom Fejsbůku najdu a lajknu... Mám to podobně, a ještě ke všemu zmrzlá, protože si už zase někdo půjčil moji pracovní mikinu. Naštěstí tentokrát jen na hodinu a ne na celý den!

2 0
možnosti
Foto

No nejpracnější bylo tam nacpat ten nápis PF - pořád to skákalo někam jinam a pak byl problém to uložit do nějakého ruzumného formátu a velikosti, aby to šlo poslat e-mailem. Pro někoho práce na 10 minut - pro mne asi třičtvrtě hodiny!8-o Na FB to nehledej, je to stejná fotka jako na konci tohohle článku.

Tak jsme si tady všichni postěžovali a život jde dál, zejtra bude líp. :-):-):-)

1 0
možnosti
VN

Já chválím tu PF ku, no jo, chce to sluníčko a bude líp ...R^;-D

1 0
možnosti
Foto

Tak děkuji moc.:-) Dneska náhodou kolem čtvrté hodiny, hned po jedné velké průtrži deště, vykouklo na chvíli zpoza šedých mraků sluníčko. :-):-):-)

0 0
možnosti
ZS

R^...ty rohlíčky ti závidím, všech asi 50 kousků, které jsme měli, jsem sežrala během svátků a teď mě honí ta nenažraná a doma vymeteno...

Nakonec se mi dneska ve škole moc líbilo, i šesťáci a sedmáci při TV byli moc fajn... :-)

1 0
možnosti
Foto

Dneska jsem zase jako by nic brousila kolem tý krabice s rohlíčky - a co myslíš? Najednou se otevřelo víko, pak moje pusa a bylo to...8-o U nás ve škole to taky celkem ušlo - studenti byli takový lehce vykulení, ale pak se rozmluvili. Měj se hezky, Zuzko, a díky za nakouknutí.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavli, tak nějak to znám také.;-D;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Jo holt první dny roku bývají kritický. Díky za přečtení.:-):-):-)

0 0
možnosti
SH

Pavli, je mi úplně stejně blbě, navíc ortézy na obou rukou, nemůžu sice nic, ale jíst s nimi dokážu více než kdy jindy:-) A víš, že cizí neštěstí potěšilo? Jako že v tom nejsem úplně sama, i když Ti samozřejmě ze srdce přeji skvělou náladu i dny!

2 0
možnosti
Foto

Holky, co se to děje, že jsme tak choří všichni? A jak se tak přihodí ortézy na bě ruce??

1 0
možnosti
Foto

rýmičku...to říkáš jen tak? já na ni už týden umírám :-)

2 0
možnosti
Foto

Ale jdi ty! Vypotit, křenovou placku nebo palici česneku, případně něco silnějšího a budeš zase fit!;-)

0 0
možnosti
IL

S tim chozenim mezi lidi mam take problem. Ale potom, kdyz se premuzu a vyjdu, tak se mi mezi nima libi. Proto stale pracuju, alespon na polovicni uvazek. Protoze jinak bych z brlochu nevylezla. Jo, medvedem jsem si pravala byt uz od mladi, zimu jsem nenavidela.

Posilam karmuR^!!R^

0 1
možnosti
Foto

Pardon, já už se ani nestrefím na plus - to ten chytrý mobil! 8-oNějak to budu muset zase rozchodit, ten splín myslím. Díky za komentář.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

R^Pavlí, jasná volba - chce to panáka něčeho moc, moc fajnového. A pro jistotu do každé nohy jednoho:-P

1 0
možnosti
Foto

A to jsem si říkala že "panáčky" omezím až tak do Velikonoc.:-/ Ledaže bych si šla zaskákat panáka, až přestane pršet.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavli, chápu, že život je zrovna jedna velká tragédie, ale... Já se kvůli tvému psaní pochechtávám v čekárně u zubaře. A to mám fakt strach.

Tobě jedna antidepresivni karma. :-)

1 0
možnosti
Foto

To mi ani nepřipomínej, dnes odpoledne jdu taky k zubaři. Uvidím, jak se "pochechtám". Díky za kouknutí. :-):-):-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.