Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

zvláštěpak mě zaujal kladkostroj trakčního vedení, zajištěný hákovnicí...asi profesionálné deformace:-)

1 0
možnosti
Foto

To myslíš to zubatý kolo? No přišlo mi takový fotogenický. Trakční vedení a hákovnice mne zase až tak neberou.;-)

Díky za nakouknutí.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

R^parádní blog Pavlo-modré nebe vždy potěší po těch dlouhých šedivých dnechR^

1 0
možnosti
Foto

Díky za nakouknutí, Líbo a přeju hezkou neděli.:-):-):-)

0 0
možnosti

R^Pěkný blog! Nebe je velmi štědré a naděluje v každé třetině....:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za nakouknutí. Nechtěla jsem být špatným prorokem hokejového výsledku, jen jsem chtěla říct, že člověk může mít radost i z úplně jiných věcí.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Ráda se kochám, ale poslední dobou mi mi přijde užitečnější, stát na místě a kochat se než se kochat za chůze. Je to bezpečnější;-);-D;-D

2 0
možnosti
Foto

Tohle byla taková reportáž za chůze. V poslední době nic nestíhám a tak mi unikají i tak důležité věci, jako je dívat se kolem sebe. Díky za návštěvu a přeji hezký zbytek víkendu.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pěkné;-)R^hezký víkend přeju!

1 0
možnosti
Foto

Tobě taky, Jitko, krásný víkend - podívej se nahoru, je tam nějaký modro (aspoň u nás). Díky za návštěvu.:-):-):-)

1 0
možnosti

Nevezme vždycky krásná šance!

1 0
možnosti
Foto

Ale jo, já jim ten bronz přeju a když nic, tak stejně jsou to pašáci! Ale už to jde nějak mimo mne. Zato dvojnásobně zlatá Esterka mi proslunila celý den.:-):-):-)

Díky za nakouknutí, Marku, a přeju ti krásný víkend s modrým nebem.

0 0
možnosti

...já zase s pejsanem obdivuji lesy,louky,pole..nyni zamrzlá a tedy pro nás zkratky ....je to nádhera..:-)

2 0
možnosti
Foto

Díky za nakouknutí. Užijte si hezký mrazivý víkend třeba zrovna na procházce.:-)

0 0
možnosti

Je to pěkné, psaní i fotky, za to vám dávám karmu. Navíc mám rád i ta místa na Zemi, kde jste fotila nebe, ale mohla byste se příště s vnoučkem kochat mimo přechod. Z pohledu řidiče je to děsné, když někdo stojí u přechodu a není zřejmé, jestli tedy půjde nebo ne a jestli mi na poslední chvíli nevleze pod kola, když se náhle rozhodne přejít.

2 0
možnosti
Foto

Děkuji za nakouknutí. Jen pro upřesnění, to nebyl můj vnouček. A máte pravdu, na přechodu nebudu příště koukat, kde co lítá.:-):-):-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS