Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky moc. Já myslím, že pana Tau by ocenili i dnešní děcka - můžeš otestovat na vnoučcích, až povyrostou.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Pavlo...moc krásně. Palec. Ale snad se nebudeš zlobit...predpripravila jsem si to jeho hezké jméno do přaciho blogu těch mých jmen. A teď to bude vypadat...ze tě kradu. Je fajn tahle vzpomínka a jsi ma duše. ..protože ja tenhle pořad zboznuju. A diky . Moc fajn věc na blogR^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za nakouknutí a za moc milá slova, Radko. A klidně kraď, tvoje přací blogy jsou moc fajn.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

tak tu buřinku bych taky brala-jinak je to součást mého dětství takže dík za připomenutíR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Ahoj, Líbo, díky moc za komentář.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Děkuji za krásnou vzpomínku na život a úžasné dílo tohoto Múzami důkladně políbeného člověka. Úplně jsem se při čtení zasnila.:-)

1 0
možnosti
Foto

Škoda, že se pan Hofman dožil jen 61 let (zemřel přesně půl roku před revolucí), určitě by stačil napsat mnoho dalších krásných scénářů. Díky za nakouknutí, Zdenko.:-):-):-)

0 0
možnosti

Tobogan je pěkně dělaný pořad, pokud se tam nevyskytuje ta paní, která je všude. Domyslete si, koho mám na müsli.;-);-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za komentář.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

R^Hezká vzpomínka. Zrovna o Návštěvnících jsme povídali tenhle týden s kolegy v práci.:-)

Jako holka jsem seriál Návštěvníci úplně hltala. Líbilo se mi, jak lidé v budoucnosti měli na rukou takové náramky s čudlíky. Něco zmáčkli a mohli mluvit, s kým zrovna chtěli. No vidíte, dneska už je to realita - mobily. A to neutekla ani zas tak dlouhá doba.:-)

1 0
možnosti
Foto

No, obávám se, že dlouhá doba uběhla... ale to je relativní - jako by to bylo včera, ne? Díky moc, Libi, za komentář a přeju hezký víkend se sluníčkem.:-):-):-)

1 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
Foto

Já děkuji za nakouknutí.:-):-):-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS