Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vše bylo řečeno už níže;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Kolej jsme pravidelně hráli na zábavách...nebyla to zrovna tancovačka, ale bez ní, jakoby zábava byla poloviční.

1 0
možnosti

... má vlasy do pasu a sem tam pro radost, nabízí ortel nebo krásu...

Mahler, Forman, Srut... Už stačilo!! Chtěl jsem napsat, ale udělala jsi to za mě. Dekuju

2 0
možnosti
Foto

Děkují za komentář.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Skvělá vzpomínka, dalších slov netřeba, jen si pustit písničku a vnímat bolavé svírání v krku.

2 0
možnosti
Foto

J81a69n89a 43M32a80j50o65v82á

21. 4. 2018 23:13

Děkuji,Pavli.

Já nevěděla, jak...

1 0
možnosti
Foto

karma a dík za pěknou připomínkuR^

1 0
možnosti
Foto

R^Nezapomenutelná písnička, Pavlí. Díky za článek.

3 0
možnosti
Foto

Smutek. ....KY je nejlepší gramodeska.nebo prostě ta v top ten...a příhody šneka čilišneka...moje další srdeční záležitost. Diky za blog.Pavlo.

3 0
možnosti

O96t87a 89K58i71n83c

21. 4. 2018 20:38

Díky za vzpomínkový blog. Zasloužená karma.

4 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.