Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Trpělivosti pro seniory mám dosti, úcty však poskrovnu pro pár vyvolených, kteří se v marketech při promocích nechovají jak hladoví supi, kteří neohrožují řidiče procházkou vprostřed silnice (souběžně s chodníkem) či přecházením na libovolných místech, nepříliž vzdálených od legitimních značených přechodů pro chodce....Pravdou je, že mladší dělávají to samé, ale k nim úctu nechovám, zato však ani necítím potřebu chovat úctu, jakou nám dětem rodiče a pedagogové vštěpovali před 25 lety, ke starším, chovajícím se tak, jak uvádím výše. Naštěstí svým nejbližším a těm skromnějším klientům v lékárně chovám úctu maximální, neboť si ji svými činy zaslouží.

1 0
možnosti
Foto

Pavli, vždy si vzpomenu u těchto témat na Dědovu mísu:

"Hele, co náš táta všecko umí, jak mu tříšťky z rukou létají!

Dřevo ukradl jsi v panském lese -

komu děláš z něho koryto?

"Dědovi; - již se mu ruka třese,

nádobí už všechno rozbito."

"Nauč mne to!" - "Vida toho kluka,

nač by tvá to ruka uměla?!"

"Až se tobě třásti bude ruka,

koryto ti synek udělá!"

1 0
možnosti
Foto

Taky jsem si na to mimoděk vzpomněla.;-( Díky za návštěvu, Pavle.:-):-):-)

1 0
možnosti

Krásně napsané.Připomělo mi to nejen babičku,ale i prababičku,kterou jsem zažila do svých pěti let.

2 0
možnosti
Foto

Děkuji za návštěvu.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

ldysi za totality babicka odebiralqa Mlady sveta v nem byla reportaz presne na tema Stari, redaktory namaskovaly a oblekli jako starsi spoluobcany a meli den stravit a chovat se jako oni.Pry by nechteli uz tohle zazit, presne jak pisetem, casove omezeny prechod. limity ktere my zdravi mladi nevnimame se pak stanou neprekonatelnou prekazkou, ja osobne se stari bojim. Nemam deti a to abych mela nasporeno protoze stary clovek je vetsinou odkazany na pomoc druhych,

2 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám za návštěvu a komentář, Martino.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Překrásný článek. .nedělní bohoslužba, vzpomínání, které vetknout dětem do čítanek.Pavlo, spisovatelko moje, sladká laskavá...děkuju♥

1 0
možnosti
Foto

Nepřeháněj.;-) Díky moc za přečtení a komentář.:-)V

0 0
možnosti
Foto

"I vám se jednou bude třást ruka"...to se mi vždycky vybaví, když vidím něco podobného, jako ty v sámošce;-)Pavlo, moc pěkně jsi to napsalaR^

5 0
možnosti
Foto

Díky za komentář, Jitko.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

I34v23a22n 77M65a59r98e22k

19. 5. 2018 21:54

Krásné a dojemné, karma V R^

4 0
možnosti
Foto

krásné vzpomínky a ta brož je prostě úžasná-v mnohém jsi mi připomněla i moji babičku

1 0
možnosti
Foto

Brože tak nějak k mojí babičce patřily. Tahle byla moje oblíbená. Díky za nakouknutí.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Krásně napsáno a ta brož... je kouzelná:-)

3 0
možnosti
Foto

Děkuji za přečtení.:-):-):-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS