Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LI

Užijte si prázdnin :-)a máte pravdu - toho chválení není nikdy dost...

1 0
možnosti

No, myslím, že je důležité, že jsou ještě správní lidi na svých místech, jak tomu je ve Vašem případě, Pavlo!

Tak se nějak hezky, za to učitelské pochopení, o prázdninách odměňte!

1 0
možnosti
IM

I18v87a 22M96a78r62k58o16v36á

30. 6. 2018 11:20

Krásné prázdniny a dobrý odpočinek, Pavlo:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Já je měla! Celý druhý stupeň... Na prvním mi to kazilo psaní, a to na výslovnou žádost mých rodičů. Na druhém zas třídní musela přemlouvat tělocvikáře.;-D I několikrát na gymplu. I na VŠ... Takže nesmutni, k ničemu nejsou.:-) Užij si prázdniny!

1 0
možnosti
Foto

Já jsem z psaní taky vždycky měla horší známky a na gymplu jsem dost plavala v matice. Jo a z těláku jsem dokonce jednou měla trojku - jak píšu níže. Nesmutním, to je osud.;-( Díky za nákuk a měj se fajn.:-):-):-)

1 0
možnosti
DV

D58a87v74i53d 35V21l16k

29. 6. 2018 18:23

Krása ale pančitelko dát někomu trojku z tělocviku by mělo být trestné.Vsadím se, že v pondělí vyletíš o půl sedmé z postele a až u čištění zubů si uvědomíš, že máš prázdniny;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

No vidíš a já jsem na gymplu jednou trojku z TV dostala, měla jsem tam dvě známky - ze šplhu na laně (8-o) za 5 a nástup 2-.

V pondělí v půl sedmý sice vstanu (do práce normálka vstávám v půl šestý), ale budu se slastně rozvalovat a užívat si prázdniny v chalupě u lesa! Juchů!;-D;-D

2 0
možnosti
Foto

R^To je krásný článek, Pavlí. Až mě mrzí, že už nejsem školák a nemám před sebou dva měsíce sladkého nicnedělání.:-)

Užij si léto:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky, Honzo. Úplné nicnedělání to nebude, to bych se asi zbláznila, ale určitě si najdu čas i na pořádný relax.;-):-):-)

1 0
možnosti

Bezva článek, oddychovka a čistá pravda R^

Holkám gratuluji...a rodičům vlastně taky;-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji Ti za nakouknutí, Mirko. Doufám, že u i vás proběhl poslední den školy bez problémů. Užij si pěkné léto, ať už na dovolené nebo v Praze.:-):-):-):-)

0 0
možnosti
TH

Ja teda nemela samy jednicky nikdy, ani samy dvojky. Ti jednickari mi byli vzdy podezreli....

1 0
možnosti
Foto

Mně je prospěch mých dcer taky trochu podezřelý - jsou na osmiletým gymplu, tak snad jim ty známky nedávají zadarmo. Každopádně si nestěžuji. Díky za komentář.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Pavlí, moc pěkný článek, s chutí jsem se začetla a teď na mě sedla nostalgie. Celé dopoledne mi děti chodily do knihovny ukazovat, jaké měly vysvědčení. A já jsem bez ohledu na cifry chválila každého. Čtyřkařům jsem vesele líčila, jak se hned po prázdninách pustí do práce a určitě se jim povede ledacos vylepšit, jedničkáře jsem škádlila: "co to je za vysvědčení? kde jsou čtyřky, trojky, pětky?" A oni se smáli, tak jen doufám, že mi příští rok nebudou chtít vyhovět ;-D.

Pavli, přeji Ti krásné a zasloužené prázdniny, pěknou dovolenou a těším se na další Tvé blogy!R^

1 0
možnosti
Foto

Díky, Zdeňko, za Tvůj milý komentář. Taky ti přeju pěknou dovolenou a doufám že pohodovější prázdninový provoz v knihovně.:-):-):-)

1 0
možnosti
VN

Také vám přeji hezké prázdniny ... prostě odpočinek do dalšího boje ... ;-D

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Vám také, i když máte třeba jen dovolenou.:-):-):-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,22
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.