Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LI

Pohodové - jako " v tom člunu" -:);-)

1 0
možnosti
Foto

No občas to byly trochu stresy, ale jinak jsme si to opravdu užily. Díky za nakouknutí.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Milá Pavlo Jerome, to bylo moooc pěkný!R^ a navíc Ti jako královna dezorientace naprosto rozumím:-)

0 0
možnosti
Foto

Díky moc za nakouknutí, doufám, že se Jerome K. Jerome neobrací v hrobě, že mu parafrázuji název knihy - byl to takový spontánní nápad. Měj se fajn, Zdeňko.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Prej pes,který štěká,nekouše.;-D

1 0
možnosti
Foto

Nezkoušela jsem to.;-) Ale nejvíc mne popudilo to jeho jméno - Tonda.;-D

2 0
možnosti
Foto

R^krása to se ti Pavlo moc povedloR^dík za hezký počtení a pokoukáníR^

1 0
možnosti
Foto

To jsem ráda, že se líbilo. Dík. :-):-):-)

0 0
možnosti
MV

neco jako Tri muzi ve clunu! krasny! uzij prazdniny!!!

1 0
možnosti
Foto

No vlastně jsem zkřížila názvy dvou knížek od J. K. Jeroma: Tři muži ve člunu (o psu nemluvě) a Tři muži na toulkách - jestli neznáš tuhle druhou knížku, doporučuji jako skvělý prázdninový čtivo. Díky za nakouknutí a přeji ti pohodový letní dny, Marku.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Ale to jste pěkně zvládly a ty jsi to povedeně napsala. Pobavilo, potěšilo, dík :-)

1 0
možnosti
Foto

Já děkuji za nakouknutí.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

R^Jste zkrátka holky šikovný:-)

1 0
možnosti
Foto

Řídím se metodou: když nevíš, tak improvizuj. Někdy to funguje.;-) Díky za komentář.:-):-):-)

1 0
možnosti
ZS

Když ti spadne řetěz, tak zkus přehodit zpátky. Většinou to funguje... a řetěz se vrátí na své misto.;-D

1 0
možnosti
Foto

To jsem samozřejmě zkusila, ale tentokrát spadl a ještě se nějak zkřížil. V servisu mi pak vyměnili dva články. Asi tyhle "situace" důvěrně znáš, Zuzko. Díky za nakouknutí a přeji pohodový prázdniny bez nehod.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Na ty nečekané komplikace se pak nejvíc vzpomíná, je to takové dobrodružstvíR^.

1 0
možnosti
Foto

Hlavně že to byly jen samé spíše úsměvné "komplikace". Díky za návštěvu, Libi.:-):-):-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.