Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pavli, krásná procházka. Ty studené kameny a tolik vody... příjemné osvěžení. R^

0 0
možnosti
Foto

V Kaplici jsme byli kdysi dávno s dětmi na čtrnáctidenní dovolené. Chata byla blízko řeky Malše, v které bylo po deštích hodně vody, a v mokřinách kolem bohužel hodně komárů. V lese jsem tam nasbírala krásné hříbečky a usmažila praženici, ale nikomu nechutnala. Byly to hořčáky. Také jsme projeli v okolí co se dalo, až po Český Krumlov... Ráda na to vzpomínám. Jižní Čechy je takový "zamyšlený " kraj, z každého jeho místa na člověka dýchne historie. Díky za pěkné fotografie i povídání. ;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Krásné snímky, Pavli, opravdu moc pěknéR^. A doprovodný komentář taky půvabný. Kromě všech krás mě zaujal rožmitálský policista a namáčené klády:-)!

1 0
možnosti
Foto

Kvůli figuríně policisty jsem ohrozila svou bezpečnost - stál za nepřehlednou zatáčkou, takže mne při jeho focení mohlo srazit auto. Jo a když jsme šli kolem té mokré skládky, tak jsme byli úplně zlití i s dešníky.;-D:-)

1 0
možnosti
Foto

Tam jsem nebyla a rozhodně chci!;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Tak neváhej a vyraž na výlet. Je tam moc krásně!:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

R^Super fotky z krasnych mist:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za nakouknutí.:-):-):-)

1 0
možnosti

Děkuji, prima výlet prostřednictvím Tvých foteček, PavliV

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za nakouknutí, Dášo.:-):-):-)

0 0
možnosti

R^.... velká louže zaujala , kde dnes člověk uvidí louži ? ...;-D...

1 0
možnosti
Foto

R^Někde jsme byli v první třídě na škole v přírodě... Jinde s gymplem na vodě. Myslím, že potřebuju dovolenou!;-D

A Ď!

1 0
možnosti
Foto

Mně právě skončila odpočinková část prázdnin. Teď se musím pustit do něčeho užitečného - umýt okna, napsat závěrečnou práci, připravit si nějaká pravopisná cvičení do hodin češtiny, atd. atd.

Díky za nakouknutí.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

J61a48n64a 18M41a39j83o21v67á

29. 7. 2018 21:02

Jak se tak dívám, na Vltavě je fakt narváno...

a hlásím, že místy jsme letos šli po stejných stezkách :-)))

1 0
možnosti
Foto

Bylo to krásné a bylo toho dost. Škoda, že jsme se tam někde uprostřed lesů nepotkaly. ;-) Díky za nákuk.:-):-):-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.