Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Co mám okna se sítí,

doma už se neštítím... :-)

Ne, vážně, bez sítí na okna ani ránu. Zasíťovanou mám i lodžii - původně kvůli kočce, ale až pak mi došlo, jak úžasná úleva od všemožné havěti to je. Tuhle jsem potkala tu velkou pěticentimetrovou sarančí potvoru venku na chodbě, takže ještě, že ke mně se to nedostane. Na druhou stranu, to bych asi zlikvidovala snáz než nějakýho dejme tomu sršně... dodnes si pamatuju, když mi jeden vletěl kdysi v noci do kolejního pokoje, probudil mě v osm ze spánku bzukotem a já, když zjistila, co se děje, jsem v pyžamu vyběhla na společnou chodbu a u rozvalenejch dveří čekala, až sršeň vyletí a odletí pryč. Že kolem chodili lidi, mi bylo totálně šumák. Nakonec myslím odletěl... ;-D Představa, že bych to měla lapat do krabičky/skleničky, je nepředstavitelná. To kolegyně v práci byla hrdinka, lapala vosy do sklenic a pak je posílala na zimní rekreaci. I se sklenicí a podstavcem do mrazáku... Za pár hodin rekreanty smetla do koše a poslala novou várku.

Co je ale zajímavý - ráda spávám venku jen tak ve spacáku nebo v bivakovacím pytli... a tam mi to absolutně nevadí; až teda na ty černožlutý bzučavý parchanty a velký pavouky. Ale nějakej minipotěr jako by najednou neexistoval.

1 0
možnosti
Foto

to ja vzdycky panikarim jak spatrim broucka vetsiho nez pul cm ;-D Nam letaji zlatohlavci na ruze a to je asi tak 10x vic jsou krasni ale kdyz ho prave necekate tak mam paniku;-D

1 0
možnosti

A já včera narazila (v ložnici ne) na kraji cesty na jamku mravkolva (toho z Ferdy mravence) a v té jamce se pinožilo (marně) pár mravenců...

A sarančata mi k lampě lítají často, už ani neječím.

HezkýR^

1 0
možnosti
Foto

Tak to jste statečná nebo už otrlá.;-)R^

0 0
možnosti
Foto

U nás nic. Jen štěkaví psi. :-/ Snad jsem to nezakřikla.

1 0
možnosti
Foto

zavřít v takovém počasí okna neni možné, i když riskuješ, že do ložnice je tím přístup snažší:-)

1 0
možnosti
Foto

To nebylo moje první saranče, už si pomalu zvykám. Horší jsou sršni, ty už jsem taky na chalupě zažila - vyplácala jsem na jednoho sršáně celý Raid, než odpadl.;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Pavli, tak to já mám v oknech sítka, aby mi v noci nevylézaly kočky ven a nepromenádovaly se po parapetech a balkonovém zábradlí ve 2. NP. Ale občas nějaký hmyz také odchytím ;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Prostě to k létu patří. Díky za nakouknutí, Ivo a měj se fajn.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Ať tam vleze kdo chce, hlavně ať neublíží. Vzhledem k tomu, že jsem po ránu samý pupínek, byl to zaručeně pan komár;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Tak hlavně nedrbat (myslím ty štípance) a namazat (např. Fenistil gelem).:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

R^:-) Poslední dvě noci jsem se snažila vyvraždit komáry, kteří pořád pískali kolem hlavy (když jsem rozsvítila lampičku, nikde nic, jak jsem zhasla a zalehla, zase pískali). Jinak mně nic nevadí, klidně spím pod širákem, ale nesmí mě to kousat a bodat;-D.

2 0
možnosti
Foto

Spaní pod širákem mi taky nevadí, ale nestojím o žádné hmyzí spolunocležníky.;-D. Díky za nakouknutí, Libi.:-):-):-)

2 0
možnosti
Foto

Pavli, jak jsem už napsala dole, fakt nemám ráda, když si na mě něco v noci pochutnává, podle toho řeším opatření. Jinak mi všeobjímající srdce občas nedovoluje ani naplácat mouchám,tak to musím zařizovat tak, aby mě nenavštěvovaly:-) Ale je to šichta.

1 0
možnosti
Foto

Naštěstí nejsem tak outlocitná, s mouchama se nepářu.;-D Ale šichta to teda je.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

R^;-DMy musíme mít zavřeno, ale už i chudák kočičák je tak vařenej, že škvíru nechávám. Včera sem dokonce něco vletělo, ale lovící pudy moc neměl. Aspoň ne přede mnou, ráno v pokoji žádný hmyzák nebyl. Tak ti nevím, vyletěl nebo byl v noci uloven?

1 0
možnosti
Foto

U nás musím lovit hmyzáky já, ale na nějaký ty "výživnější" zavolám ostatní členy rodiny, jenže při akci Saranče nebyl zrovna nikdo doma.8-o

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS